Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
    Kan er iemand aanduiden wie wie is?

Kwestie van toch iemand te kennen als ik op 04-06-2006 in Sint-Truiden toekom...

Miguel
    Kijk hier eens :
    http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...=11591&page=15

Daar staat de foto met cijfertjes erbij en beetje verder naar beneden hangt er een naampje bij elk cijfertje

Comment

• Thanks Dave!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Afspreken Oostvlaanderen

Hey,

De audi meeting is een feit geworden en komt nu alleen maar dichter en dichter bij

Nu de mannen en misschien ook dames van Oost vlaanderen , ivm het afspreken ik rij samen met "s_line" (dus das geregeld al) nu zijn er mensen die de E40 nemen en de afslag Wetteren tegen komen ?? als je die voorbij rijd komje direct daar na een tankstation tegen "shell" daar kunnen we afspreken . LAAT JE HOREN ALS HET oke is
        Ik heb ook al iets gehoord over mense die van ternat komen hoe doen we dat? mannen van ternat vertel?
        UUR REGELEN WE NOG HE

Afspreken parking shell : -Dominic A3
        E40Wetteren -S_line
        -...
        -...

Comment

• De mensen van Vlaams-brabant moeten ook nog afspreken! Waar en om hoe laat? En wie komt er?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
            De mensen van Vlaams-brabant moeten ook nog afspreken! Waar en om hoe laat? En wie komt er?
            Ik rijd altijd via de gewone weg naar Sint-Truiden maar jij rijdt wss via de E314? STA911 en Turboman misschien ook?
            Ik wil dan best wel aan één of andere afrit van de E314 (Tielt-Winge, Bekkevoort of Diest/H-d-S/Halen) afspreken om zo samen verder te rijden.
            Beste is om vanaf de afrit Diest/H-d-S/Halen via de gewone weg verder te rijden naar Sint-Truiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
              Hey,

De audi meeting is een feit geworden en komt nu alleen maar dichter en dichter bij

Nu de mannen en misschien ook dames van Oost vlaanderen , ivm het afspreken ik rij samen met "s_line" (dus das geregeld al) nu zijn er mensen die de E40 nemen en de afslag Wetteren tegen komen ?? als je die voorbij rijd komje direct daar na een tankstation tegen "shell" daar kunnen we afspreken . LAAT JE HOREN ALS HET oke is
              Ik heb ook al iets gehoord over mense die van ternat komen hoe doen we dat? mannen van ternat vertel?
              UUR REGELEN WE NOG HE

Afspreken parking shell : -Dominic A3
              E40Wetteren -S_line
              -...
              -...
              zou het niet beter zijn om af te spreken op de parking van groot-bijgaarden op de E40 (juist voor de ring).

Dan kunnen turboman en ik ook meerijden met het treintje

Comment

• wel op tijd vertrekken want we mogen zeker niet te laat zijn voor het eten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                  wel op tijd vertrekken want we mogen zeker niet te laat zijn voor het eten

Comment

• Afspreken Oostvlaanderen E40

Tsmetjen:

vreed goe dus ik rij de E40 op en blijf die volgen dan kom ik in grootbijgaarden (juist voor de ring is er een parking he.

Het uur aan wat uur had je gedacht da we daar op die parking moeten zijn?

E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line (nog mense die daar wille afspreken?)

E40 grootbijgaarden (parking voor de ring) : tsmetjen, turboman, Dominic_A3 , S_line, ...

Nu ga ik deze avond samen met s_line bespreke om hoe laat wij op de parking van wetteren gaan staan om aftespreken dan rijden wij richting de e40 naar Grootbijgaarden bij Tsmetjen en turboman En toen waren we met 4

Comment

Tsmetjen:

vreed goe dus ik rij de E40 op en blijf die volgen dan kom ik in grootbijgaarden (juist voor de ring is er een parking he.

E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line (nog mense die daar wille afspreken?)

E40 grootbijgaarden (parking voor de ring) : tsmetjen, turboman, Dominic_A3 , S_line, ...

Nu ga ik deze avond samen met s_line bespreke om hoe laat wij op de parking van wetteren gaan staan om aftespreken dan rijden wij richting de e40 naar Grootbijgaarden bij Tsmetjen en turboman En toen waren we met 4
                      ik had gedacht kwart voor twaalf op de parking van het tankstation groot-bijgaarden,
                      van daar is het nog ongeveer 80 km tot de piccolos

Comment

ik had gedacht kwart voor twaalf op de parking van het tankstation groot-bijgaarden,
                        van daar is het nog ongeveer 80 km tot de piccolos
                        kwart voor twaalf geen probleem

De beruchte picolo'sssssssssssssssssssssssssssssssss

Comment

wel op tijd vertrekken want we mogen zeker niet te laat zijn voor het eten
                          Goed nieuws ivm het eten tsmetjen: het zijn 1/2 stokbroden geworden en ik zal je ééntje extra met kaas smeren ;-)
                          Hier verwacht ik wel iets terug in de plaats he --> in natura dan ;-)
                          Mijne hele diepvries steekt nu vol met die broden, da zal wa geven om die zondagvoormiddag af te bakken.
                          Last edited by E90N; 16/05/2006, 20:04.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                            Goed nieuws ivm het eten tsmetjen: het zijn 1/2 stokbroden geworden en ik zal je ééntje extra met kaas smeren ;-)
                            kan ik nog afmelden?

aja, t'is just : ik ben op dieet

Comment

kan ik nog afmelden?

aja, t'is just : ik ben op dieet

lolbroek
                              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                                Mijne hele diepvries steekt nu vol met die broden, da zal wa geven om die zondagvoormiddag af te bakken.
                                Egon,

Ik heb mijn stokbrood graag à point gebakken.

Comment

Tsmetjen:

E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line en dbaser (nog mense die daar wille afspreken?)

Ik kom ook naar Wetteren.

We kunnen de meeting daar misschien houden.

Tankstation Wetteren, dat is toch de eerste na het knooppunt Zwijnaarde (E40-E17) als je richting Brussel rijdt, juist?

Comment

• turboman zal niet naar groot-bijgaarden kunnen komen.
                                    hij moet eerst zijn forumvriendje bmwm-optic ophalen (die zal dienen als vlaggemast voor de groene vlag)

Comment

• Vorige keer ben ik richting Luik gereden, Tienen/Hoegaerden eraf, en dan verder langs de klein baan..als ik mij niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                                        Vorige keer ben ik richting Luik gereden, Tienen/Hoegaerden eraf, en dan verder langs de klein baan..als ik mij niet vergis.
                                        Het ideale moment om mijn RNS-E GPS te gebruiken...

Comment

• Van aan de maaskant ben ik zeker de enige die gaat?

Comment

Working...
                                          X