Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De audi meeting is een feit geworden en komt nu alleen maar dichter en dichter bij
Nu de mannen en misschien ook dames van Oost vlaanderen , ivm het afspreken ik rij samen met "s_line" (dus das geregeld al) nu zijn er mensen die de E40 nemen en de afslag Wetteren tegen komen ?? als je die voorbij rijd komje direct daar na een tankstation tegen "shell" daar kunnen we afspreken . LAAT JE HOREN ALS HET oke is
Ik heb ook al iets gehoord over mense die van ternat komen hoe doen we dat? mannen van ternat vertel? UUR REGELEN WE NOG HE
De audi meeting is een feit geworden en komt nu alleen maar dichter en dichter bij
Nu de mannen en misschien ook dames van Oost vlaanderen , ivm het afspreken ik rij samen met "s_line" (dus das geregeld al) nu zijn er mensen die de E40 nemen en de afslag Wetteren tegen komen ?? als je die voorbij rijd komje direct daar na een tankstation tegen "shell" daar kunnen we afspreken . LAAT JE HOREN ALS HET oke is
Ik heb ook al iets gehoord over mense die van ternat komen hoe doen we dat? mannen van ternat vertel? UUR REGELEN WE NOG HE
vreed goe dus ik rij de E40 op en blijf die volgen dan kom ik in grootbijgaarden (juist voor de ring is er een parking he.
Het uur aan wat uur had je gedacht da we daar op die parking moeten zijn?
E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line (nog mense die daar wille afspreken?)
E40 grootbijgaarden (parking voor de ring) : tsmetjen, turboman, Dominic_A3 , S_line, ...
Nu ga ik deze avond samen met s_line bespreke om hoe laat wij op de parking van wetteren gaan staan om aftespreken dan rijden wij richting de e40 naar Grootbijgaarden bij Tsmetjen en turboman En toen waren we met 4
vreed goe dus ik rij de E40 op en blijf die volgen dan kom ik in grootbijgaarden (juist voor de ring is er een parking he.
E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line (nog mense die daar wille afspreken?)
E40 grootbijgaarden (parking voor de ring) : tsmetjen, turboman, Dominic_A3 , S_line, ...
Nu ga ik deze avond samen met s_line bespreke om hoe laat wij op de parking van wetteren gaan staan om aftespreken dan rijden wij richting de e40 naar Grootbijgaarden bij Tsmetjen en turboman En toen waren we met 4
ik had gedacht kwart voor twaalf op de parking van het tankstation groot-bijgaarden,
van daar is het nog ongeveer 80 km tot de piccolos
E40 Wetteren (tankstation shell) : Dominic_A3 en S_line en dbaser (nog mense die daar wille afspreken?)
Ik kom ook naar Wetteren.
We kunnen de meeting daar misschien houden.
Tankstation Wetteren, dat is toch de eerste na het knooppunt Zwijnaarde (E40-E17) als je richting Brussel rijdt, juist?
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
turboman zal niet naar groot-bijgaarden kunnen komen.
hij moet eerst zijn forumvriendje bmwm-optic ophalen (die zal dienen als vlaggemast voor de groene vlag)
Comment