Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door STA911
    Wordt de A3 dan niet voor het overgrote deel in Duitsland gemaakt?!
    Blijkbaar komen stukken van duitsland die ze hier monteren in de auto
    vb stoelen/ sturen....

Neen het is om 18u 's avonds
    Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      edit: de fout die hij geeft is:Sorry, you have no right to run that CGI
      iemand een idee wat CGI is?
      Echt helemaal geen idee wat CGI is, rare foutmelding me dunkt.

Comment

Didier en ik laten morgen weten of we kunnen komen al dan niet.

Comment

Zet mij maar bij op de lijst Egon! Zal ook even horen bij mijne maat die er vorige keer ook bij was, of hij terug mee zou willen gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Junni
            Zet mij maar bij op de lijst Egon! Zal ook even horen bij mijne maat die er vorige keer ook bij was, of hij terug mee zou willen gaan.
            owkee

E90N: 2 personen
            Niki: 1 persoon
            Junni: 1 persoon (voorlopig)
            Desmett: 1 persoon
            Stevy: 1 persoon
            Le Big Letomski: 1 persoon
            W3N: 1 persoon (onder voorbehoud)
            Last edited by E90N; 01/10/2005, 12:36.
            Sintruin till I die

Comment

Zet mij er ook al maar bij, ben wel nog niet zeker dat het zal lukken! Kzal alvast m'n best doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                Ik zal er niet bij zijn. Mijn A3 zal waarschijnlijk in de loop van volgende week weg zijn ...

ga je hem niet heel hard missen?
                maar wat je in de plaats krijgt is ook wel goe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                  Ik zal er niet bij zijn. Mijn A3 zal waarschijnlijk in de loop van volgende week weg zijn ...
                  Ge moet niet persé een A3 hebben, het is in feite voor iedere geïnteresseerde.
                  Sintruin till I die

Comment

Ik zou heel graag willen meegaan maar het is op dit moment moeilijk om met zekerheid toe te zeggen.

Edit: ik heb mij ondertussen toch ingeschreven bij het topic "Bedrijfsbezoek Vorst: 16 november" maar indien het absoluut niet mogelijk zou zijn, zal ik het vanaf dat moment meteen in dat topic laten weten zodat mijn plaats mss nog door iemand anders kan ingenomen worden.
                    Last edited by ; 01/10/2005, 01:36.

Comment

Zet er bij mij nog maar een persoon bij! Geoffrey, bestuurder van vorige keer, gaat opnieuw mee

Comment

I will be present!

zet me maar bij op het lijstje egon, heb je voicemail beluisterd .. goed initiatief!

Comment

Wel vreemd er zijn hier de laatste tijd meer en meer Audi A3 rijders bijgekomen en toch krijgen we nu minder reactie .. nochthans was de vorige meeting toch een succes neit??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas
                            Wel vreemd er zijn hier de laatste tijd meer en meer Audi A3 rijders bijgekomen en toch krijgen we nu minder reactie .. nochthans was de vorige meeting toch een succes neit??
                            Ik moet maandag nog even checken, wij zijn nl uitgenodigd op een special van de night of the proms, en ik vermoed dat het rond dezelfde datum ligt.

Indien ok zal ik ook wel komen, alleen beschouw ik het niet als een A3 meeting, want ik zal naar Vorst komen met het openbaar vervoer, anders kan ik niet op tijd van mijn werk (brussel) naar huis (aalst) en terug naar brussel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                              Ik moet maandag nog even checken, wij zijn nl uitgenodigd op een special van de night of the proms, en ik vermoed dat het rond dezelfde datum ligt.

Indien ok zal ik ook wel komen, alleen beschouw ik het niet als een A3 meeting, want ik zal naar Vorst komen met het openbaar vervoer, anders kan ik niet op tijd van mijn werk (brussel) naar huis (aalst) en terug naar brussel.
                              ALs ge vervoer nodig hebt moet ge het maar zeggen, pikken we u wel op ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                                Dat is nl. ook mijn probleem. Ik begin morgen in Brussel te werken en de vraag is of ze mij die dag verlof gaan toestaan (en ik kan het moeilijk morgen al meteen gaan vragen,hé). Zoja, dan rijd ik met mijn auto van thuis naar Vorst maar anders geef ik forfait want met de trein meteen van mijn werk verder naar Vorst zie ik niet zitten.

@ Nas: klopt het dat jij dan via de A2 zal rijden? Zoja, is het dan mogelijk om, indien ik kan kan meegaan, ergens af te spreken zodat ik achter jou kan rijden? Kwestie van de weg niet meer te moeten zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas
                                  I will be present!

zet me maar bij op het lijstje egon, heb je voicemail beluisterd .. goed initiatief!
                                  ah, ge komt mee kameraad, very naajs :-)

Inderdaad Jonas, meer A3's en weiniger reactie ! spijtig.
                                  Stevy: je mag nog altijd die meeting in de Vlaamse Ardennen regelen hoor.
                                  Dat zal dan exclusief voor de A3 rijders worden.
                                  Last edited by E90N; 02/10/2005, 18:17.
                                  Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                    Dat is nl. ook mijn probleem. Ik begin morgen in Brussel te werken en de vraag is of ze mij die dag verlof gaan toestaan (en ik kan het moeilijk morgen al meteen gaan vragen,hé). Zoja, dan rijd ik met mijn auto van thuis naar Vorst maar anders geef ik forfait want met de trein meteen van mijn werk verder naar Vorst zie ik niet zitten.

@ Nas: klopt het dat jij dan via de A2 zal rijden? Zoja, is het dan mogelijk om, indien ik kan kan meegaan, ergens af te spreken zodat ik achter jou kan rijden? Kwestie van de weg niet meer te moeten zoeken.
                                    W3n geen idee .. ik moet dat dan eens ingeven in de GPS .. maar als het moet kan ik altijd via die weg rijden hé .. no prob

Comment

Zijn er mensen die vanuit Vlaams-brabant moeten vertrekken? Kunnen we misschien samen naar Vorst rijden

Comment

Kunt ge mij ook inschrijven, de proms is op 11/11. Dus 16/11 is geen probleem voor mij.

Als LeTomski achteraf naar Haaltert komt kan ik eventueel met hem meerijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                                          Zijn er mensen die vanuit Vlaams-brabant moeten vertrekken? Kunnen we misschien samen naar Vorst rijden
                                          Ook een goed idee.

@ Nas: fijn dat je eventueel via de A2 zou willen rijden maar het zou gek zijn dat je omwille van mij een ommetje zou moeten maken.

Comment

Working...
                                          X