Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou heel graag willen meegaan maar het is op dit moment moeilijk om met zekerheid toe te zeggen.
Edit: ik heb mij ondertussen toch ingeschreven bij het topic "Bedrijfsbezoek Vorst: 16 november" maar indien het absoluut niet mogelijk zou zijn, zal ik het vanaf dat moment meteen in dat topic laten weten zodat mijn plaats mss nog door iemand anders kan ingenomen worden.
Wel vreemd er zijn hier de laatste tijd meer en meer Audi A3 rijders bijgekomen en toch krijgen we nu minder reactie .. nochthans was de vorige meeting toch een succes neit??
Wel vreemd er zijn hier de laatste tijd meer en meer Audi A3 rijders bijgekomen en toch krijgen we nu minder reactie .. nochthans was de vorige meeting toch een succes neit??
Ik moet maandag nog even checken, wij zijn nl uitgenodigd op een special van de night of the proms, en ik vermoed dat het rond dezelfde datum ligt.
Indien ok zal ik ook wel komen, alleen beschouw ik het niet als een A3 meeting, want ik zal naar Vorst komen met het openbaar vervoer, anders kan ik niet op tijd van mijn werk (brussel) naar huis (aalst) en terug naar brussel.
Ik moet maandag nog even checken, wij zijn nl uitgenodigd op een special van de night of the proms, en ik vermoed dat het rond dezelfde datum ligt.
Indien ok zal ik ook wel komen, alleen beschouw ik het niet als een A3 meeting, want ik zal naar Vorst komen met het openbaar vervoer, anders kan ik niet op tijd van mijn werk (brussel) naar huis (aalst) en terug naar brussel.
ALs ge vervoer nodig hebt moet ge het maar zeggen, pikken we u wel op ;-)
@ Nas: klopt het dat jij dan via de A2 zal rijden? Zoja, is het dan mogelijk om, indien ik kan kan meegaan, ergens af te spreken zodat ik achter jou kan rijden? Kwestie van de weg niet meer te moeten zoeken.
zet me maar bij op het lijstje egon, heb je voicemail beluisterd .. goed initiatief!
ah, ge komt mee kameraad, very naajs :-)
Inderdaad Jonas, meer A3's en weiniger reactie ! spijtig.
Stevy: je mag nog altijd die meeting in de Vlaamse Ardennen regelen hoor.
Dat zal dan exclusief voor de A3 rijders worden.
@ Nas: klopt het dat jij dan via de A2 zal rijden? Zoja, is het dan mogelijk om, indien ik kan kan meegaan, ergens af te spreken zodat ik achter jou kan rijden? Kwestie van de weg niet meer te moeten zoeken.
Comment