Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afspraak om 14u in Sint-truiden bij Egon, maar we vertrekken al met een grote groep om 12u aan het grote tankstation na Bertem, richting Tienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
      Afspraak om 14u in Sint-truiden bij Egon, maar we vertrekken al met een grote groep om 12u aan het grote tankstation na Bertem, richting Tienen.
      Sint-Truiden !
      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
        hela, ik heb een vraagje, om hoe laat spreken jullie af? misschien kom is kijken naar de bende.....
        't zou tof zijn moest ge mee kunnen komen he Didier!
        Afkomen is de boodschap!

12u aant tankstation op de E40, net na de afrit Bertem, en net na de splitsing E40/A2!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie
          hela, ik heb een vraagje, om hoe laat spreken jullie af? misschien kom is kijken naar de bende.....

De inschrijvingen waren eigenlijk tot 31 mei ;-)
          Het is natuurlijk altijd fijn als er iemand bijkomt maar je moet begrijpen dat ik tijdig alles wil voorzien.
          Dus "Vandaag" nog MOET ik weten of je komt of niet en met hoeveel personen en keuze maken vh belegde broodje. thnxs
          (Morgen ben ik namelijk niet meer online !)
          Last edited by E90N; 02/06/2006, 12:52.
          Sintruin till I die

Comment

• Allé Didier, rep je met die inschrijving!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
              @ Egon

Ik heb gisteren eens de Naamsesteenweg in mijn RNS-E GPS ingetoetst en ik krijg 4 x dezelfde straatnaam, 1 x zonder deelgemeente en 3 x met een verschillende deelgemeente.

Welke moet ik nemen?

Als ik de Naamsesteenweg (zonder deelgemeente) neem dan kan ik geen straatnummer invoeren...

Miguel
              Ik vermoed St-Truiden (Bevingen), als da erop staat.

edit: juist gekeken en het is idd deze instelling die ge moet doen ;-)
              Last edited by E90N; 02/06/2006, 15:06.
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                Afspraak om 14u in Sint-truiden bij Egon, maar we vertrekken al met een grote groep om 12u aan het grote tankstation na Bertem, richting Tienen.
                Amigo, het is wel 13u
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
                  Sint-Truiden !
                  Uiteraard! Maar dat is ook richting Tienen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                    Amigo, het is wel 13u
                    Vertrek om 14u daar...my bad. 13u al samenkomst Eerst nadenken voor ge post Junni!

Comment

• Zo de auto is netjes gewassen en blinkt weer van de polish ;-)
                      De auto gaat tot de zondag niet meer uit de garage !
                      Morgen begin ik aan de (voor)laatste fase en daarvoor moet ik naar ons thuis gaan. (ben dan niet meer online)
                      Zondagvoormiddag om 9u opstaan, broodjes bakken en beleggen en inpakken.
                      Parking klaarmaken enz.....
                      Hierbij dank ik reeds mijn vrouwtje "Joyce" die me bij alles een flinke hand geholpen heeft ;-)
                      Last edited by E90N; 02/06/2006, 16:07.
                      Sintruin till I die

Comment

Zo de auto is netjes gewassen en blinkt weer van de polish ;-)
                        Morgen begin ik aan de (voor)laatste fase en daarvoor moet ik naar ons thuis gaan. (ben dan niet meer online)
                        Hierbij dank ik reeds mijn vrouwtje "Joyce" die me bij alles een flinke hand geholpen heeft ;-)
                        Ik was m'n auto zondagochtend.
                        Looking forward to it!

Comment

Zo de auto is netjes gewassen en blinkt weer van de polish ;-)
                          Wow, jouw bolide gaat nogal blinken.

Ik was van plan om mijn auto ook zondagmorgen pas te wassen en 'm daarna nog een waxbeurtje te geven maar dat gaat op die korte tijd niet lukken, vrees ik.
                          En hopelijk speelt de regen niet voor spelbreker.

Comment

• DEFINITIEVE LIJST 04/06:

[2 pers] Nas --> DVR Wheels + Cam
                            [2 pers] Turboman:VW Golf V GTI

totaal aantal [35 pers], [19/20 A3's ]

1. [2 pers] E90N: Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line DSG (CREW)
                            2. [2 pers] Dominic: Audi A3 8P 2.0 TDi
                            3. [1 pers] dbaser: Audi A3 8P 2.0 TDi S-line
                            4. [1 pers] Juba: Audi A3 8P 2.0 TFSI S-Line 2006
                            5. [2 pers] Junni: Audi A3 8P 2.0 TDi Quattro
                            6. [2 pers] Steve: Audi A3 8P (Tuningclub WIZARDS St-Truiden)
                            7. [2 pers] Tsmetjen : Audi A3 SB 2.0FSI S-line (+ Tomski)
                            8. [2 pers] Murphy: Audi A3 SB 2006 1.9 TDi S-Line
                            9. [1 pers] drib83: Audi A3 SB 1.9 TDi ("verse" levering eind mei)
                            10.[1 pers] STA911: Audi A3 8P 2.0TDI DSG S-Line
                            11.[2 pers] Mrtn: Audi A3 8P 1.9 TDi 2005
                            12.[2 pers] Davy V: Audi A3 8P 2005
                            13. [2 pers] IceBlue: Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line DSG
                            14. [2 pers] DaveS : Audi A3 8P 2.0 TDi S-line
                            15. [1 pers] W3N: Audi A3 8P 1.9 TDi
                            16. [2 pers] DoubleHH: Audi A3 8P 3.2 Quattro
                            17. [1 pers] Panterken: Audi A3 8P 1.9 TDi S-Line Caractère (CREW)
                            18. [1 pers] S-Line: Audi A3 8P 1.9 TDi S-Line 2005
                            19. [1 pers] Bouxie: Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line (vandaag bevestigen en doorgeven broodjes aub)
                            20. [2 pers] Niki: Audi A3 8P 2.0 TDi (CREW)

Broodjes:
                            [12] [Kaas]: Egon, Joyce, Junni, Tsmetjen, DaveS, Steve (Wizards),Dominic, medepassagier Dominic,Juba, Mrtn,Panterken,Tomski

[23] [Ham]: STA911, W3N, Seppe, Turboman, dbaser, Murphy, Inge (medepassagier Murphy), Nas, medepassagier Nas,DoubleHH, Jack (medepassagier DoubleHH), Mireille(medepassagier DaveS),IceBlue, Wendy (medepassagier IceBlue), medepassagier Steve,Davy V, Heidi (medepassagier Davy V), medepassagier Mrtn,S-Line,drib83,EM-optic, Niki, Charlotte (medepassagier Niki)

Wees op tijd doe voorzichtig en ik zie jullie de zondag !

ps: Ik kom vanavond nog ff piepen of Bouxie zich ingeschreven heeft en dan ben ik offline tot de zondag.
                            Last edited by E90N; 02/06/2006, 19:44.
                            Sintruin till I die

Comment

Wees op tijd doe voorzichtig en ik zie jullie de zondag !
                              Is er zondag iets te doen?

Ok, tot zondag!!!

Comment

• Fase 1en 2 en 3 en .....................

Hey

Fase 1 is gebeurd vandaag (Vrijdag) ; Wagen is 2 maal gewassen daarna de velgen (+ Binnekant) dan de polish op de wagen uitlaat blinkt als nieuwe en men croom gaat de wagen voor mij verblinden (egon ).

Fase2 is voor morgen (zaterdag) ; Das de wagen binnensteken en men verlagingskit laten plaatsen , daarna kuis ik hem opnieuw + velgen en dan gaat hij de garage in voor een schoonheids dutje

Fase 3 is voor overmorgen (zondag) ; ontstoffen

Mannen IK BEN ER KLAAR VAN EN ALLES VERLOOPT VOLGENS PLAN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                                  Hey

Fase 1 is gebeurd vandaag (Vrijdag) ; Wagen is 2 maal gewassen daarna de velgen (+ Binnekant) dan de polish op de wagen uitlaat blinkt als nieuwe en men croom gaat de wagen voor mij verblinden (egon ).

Fase2 is voor morgen (zaterdag) ; Das de wagen binnensteken en men verlagingskit laten plaatsen , daarna kuis ik hem opnieuw + velgen en dan gaat hij de garage in voor een schoonheids dutje

Fase 3 is voor overmorgen (zondag) ; ontstoffen

Mannen IK BEN ER KLAAR VAN EN ALLES VERLOOPT VOLGENS PLAN
                                  Fase 4 is regen.

Sorry, dit slecht gevoel blijft me achtervolgen.

Comment

• zon

Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                    Fase 4 is regen.

Sorry, dit slecht gevoel blijft me achtervolgen.
                                    Maar nee jong ZONNETJE GAAT SCHIJNEN

Comment

• Aloha,

Mijn planning ziet het er als volgt uit:

Fase 1 is vandaag gebeurd in een vluggertje, mn caractere eindstukken (uitlaat) gedemonteerd en morgen op zoek naar andere. (Hopelijk vind ik er bij Heinz).

Fase 2 is voor morgenmiddag: Wagen is 1 maal wassen daarna de velgen + lederbehandeling vanbinnen en reinigen van de speedstof.
                                      Mss ook opblinken van de nieuwe eindstukken (als alles goed gaat)..

Fase 3 is voor zondag morgen als het weertje goed blijft: Nog eens wassen + symoniseren.

Fase 4 bidden voor goed weer, anders gaat de pret voor me niet lang kunnen duren vrees ik, want dan is het beter dat ik na een verkorte rit terug achter de boeken kruip

Let's all hope 4 the best!!

ps: Batterijen van fototoestel en videocamera liggen al op te laden!
                                      Last edited by ; 03/06/2006, 00:04.

Comment

• Willen jullie allemaal ONTZETTEND veel foto's pakken en filmpjes maken voor de mensen die graag eens waren komen kijken, maar die moeten studeren voor de examens?

Dank bij voorbaat!

Hoh, wat moet dat HEERLIJK zijn als je daar met je eigen A3 naar toe kan gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
                                          Hoh, wat moet dat HEERLIJK zijn als je daar met je eigen A3 naar toe kan gaan!
                                          echt hé
                                          man gaan jullie dat nog enkele jaren blijven doen?Miss heb ook wel ooit eens een A3
                                          dan komt ik zeker langs

Comment

Working...
                                          X