Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super die foto's

Was er echt zoooo graag bijgeweest hé vandaag!
    Maar volgende keer in oost vlaanderen?
    Jep kwil zeker meehelpen. Ken hier wel enkele leuke baantjes

Ook nog chans gehad met het weer! Deze morgen zag het er niet zo goed uit maar in de namiddag is de zon er (hier toch) goed doorgekomen!

Comment

• Perfect

1st en vooral wil ik EGON EN JOYCE en de crewmembers Bedanken voor fijne dag alles was tip top inorde PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps aan de lezers DE FOTO'S van panterke de wagen met STE als nummerplaat is de mijne klein detailke haha

Ik heb tijdens het rijden ZEER veel gefilmd (die volgen later panterke is er met bezig)
      Vraag maar aan DB BASER hij reed achter mij ;-)

OPGELET NU KOMEN DE FOTO's
      Last edited by ; 05/06/2006, 00:10.

Comment

• sfeer beelden

Hier zijn ze (dit zijn foto's op weg naar de meeting)

Vraag me nog steeds af wie die freak was die zwaaide (zie foto)
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Er waren 19 A3's.

Comment

• Ik ben thuis.

Eerst en vooral, bedankt aan Egon, Joyce & co voor deze geweldige organisatie. Er zal toch een hoop voorbereidingswerk en tijd aan te pas gekomen zijn.

De opkomst was super!!
            Het weer zat aans onze kant.
            De tocht leidde ons door mooie streken en wegen!

Voor meer foto's en filmkes, zal het wachten zijn op Jonas (Nas) denk ik, of Jurgen (Tsmetjen).

Heerlijk zo een 200m lange rij van A3's op de baan!

Comment

• Wendy, nog es bedankt voor de olie he!!

Comment

• Ik probeer mijn foto's morgen te posten...

Slaapwel allemaal.

Comment

• En nog foto's.

Comment

• mooi
                    moet zalig zijn met zoveel A3 op de baan

Comment

• Verdorie, had ik mij vorig jaar ook maar een Audi A3 gekocht ipv de BMW 118d...

Volgens de reacties en de foto's is het precies een geslaagde meeting geweest vandaag. Het weer was alleszins prachtig.

Volgende keer misschien toch eens bij Dockx langsgaan...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Verdorie, had ik mij vorig jaar ook maar een Audi A3 gekocht ipv de BMW 118d...

Comment

• Zie ons daar lopen met ons potteke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken

Zie ons daar lopen met ons potteke

Ik sta daar zo'n beetje te proeven en aan mijn gezicht te zien bevalt het mij precies niet zo helemaal.

Comment

• 't Zag er heel plezant uit !!!

Ik ga voor de volgende A3 meeting de zus van mijn vriendin moeten overtuigen dat ze ook afkomt hè, om wat kleur te brengen in die kolonne

1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                Ik sta daar zo'n beetje te proeven en aan mijn gezicht te zien bevalt het mij precies niet zo helemaal.

Hahaha, en dan den Bart aka Turboman die daar opeens kou kreeg nadat dien vent uitleg aant geven was over zn potteke 'vol au vent' en zin had om te knuffelen Kortom twas wel lachen dien dag

Comment

Hahaha, en dan den Bart aka Turboman die daar opeens kou kreeg nadat dien vent uitleg aant geven was over zn potteke 'vol au vent' en zin had om te knuffelen Kortom twas wel lachen dien dag
                                  Wat is er mis aan een AW knuffel

Comment

• Weer een enorm geslaagde A3 meeting! Dikke merci aan Egon en Joyce (die de gaspedaal trouwens héél goed weet staan )

ps: het ijsje viel ook wel behoorlijk mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                      Wat is er mis aan een AW knuffel
                                      Niks "mennemaan", nikske!
                                      Ik was voorstander, altijd!
                                      Dat weet je.

Comment

Het was daar echt kou in die tochtopening!

Comment

• Hier Egon en Joyce:
                                          We wilden hierbij iedereen graag bedanken voor jullie komst en positiviteit want natuurlijk zonder jullie zou de meeting natuurlijk niet echt een succes zijn geweest.
                                          We hebben er erg lang naar uitgekeken en een lange voorbereiding gehad en nu is het al voorbij. Door de organisatie te doen heb ik weinig van het spectakel kunnen meebeleven en heb ook het gevoel sommige mensen te weinig aandacht gegeven te hebben, bij deze mijn excuses (oa Wendy en Junni).
                                          Wij hopen in de toekomst dat hetgene we nu 2 jaar hebben opgebouwd verder kan uitgebouwd worden met andere mensen en andere omgevingen (Kuststreek ofzo..) Oost-Vlaanderen.
                                          Jullie moeten me wel één zaak beloven:--> dat jullie dan rekening houden met mijn "vrije weekend" zodat ik er zeker ook terug bij kan zijn.
                                          Let deze week op de kranten: groepsfoto komt bijna zeker in Het Nieuwsblad" en HBVL morgen in hun Goednieuwskrantbijlage.
                                          Bedankt voor de mooie woorden en de andere crewleden voor hun hulp.
                                          Wij hebben géén foto's noch video's dus hopen we deze van jullie te ontvangen

@tsmetjen:
                                          ik heb je fluo-vestje nog !

@sta911: past de strip nu? en ook vergeten naar je borduurschade te zien :-(
                                          Last edited by E90N; 05/06/2006, 13:27.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X