Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A3 meeting "2nd Edition"

Inderdaad Junni, het wordt terug tijd........
    Het is alweer een tijdje geleden dat we onze eerste meeting gehad hebben, ik dacht toch dat de algemene indruk positief was.
    Dus is het voor herhaling vatbaar, zeker nu er toch tal van A3's bijgekomen zijn.
    Volgend jaar in juni zal er weer eentje zijn op de parking van Pure Wellness, maar dit is té lang wachten dus laat de voorstellen maar komen.
    Het is best om eens een andere provincie aan te doen, zodat we die ook eens in ene weg verkennen.
    Last edited by E90N; 30/09/2005, 14:44.
    Sintruin till I die

Liefst voor December dan heb ik mijn A3 nog ;-)

ik zat er ook al een tijdje aan te denken,

wie neemt deze keer de lead? Op mij kan je zeker rekenen net als op Egon en his lieftallig madammeke ;-)

Als we niet genoeg voorstellen krijgen kunnen we ook nog met de geïnteresseerde samenkomen en eens iets doen ..

voorbeeld .. met de A3's op zolder rijden ;-) ik zeg zo maar iets hé

greets

Nas

Comment

Volgende zomer is inderdaad te lang wachten Dat hou ik niet meer uit.

Andere provincie is goed, maar de vraag is welke? Vlaams-brabant weet ik zo niet direct een mooie, goedgelegen route. Misschien Oost- of West-Vlaanderen, maar dat is al wat verder natuurlijk.

Rit op Zolder spreekt mij anders ook wel aan! Misschien kunnen we Bruno laten komen met de laptop, om de OBD-A3tjes een race programma te laten inladen :p

Comment

Oost of west vlaanderen lijkt mij wel tof, we kunnen eventueel de kustlijn eens onveilig gaan maken..

Comment

oei, oei, weinig reactie
          Ik vrees dat wij terug het initiatief moeten nemen NAS !
          Wat denk je van een rit naar Ingolstadt (ergens in oktober)?
          Ik heb al twee kandidaten die dit ook zien zitten.
          Jullie meningen graag ...........
          Sintruin till I die

Comment

Dat is waar ook! Dat was één van de opties voor de volgende bijeenkomst...

Ik ben absoluut pro....ondanks dat mijn Duits rampzalig is

Comment

Ik ga eens informeren hierover, vragen naar de kostprijs en of het in het weekend ook kan bezocht worden.
              Indien er andere voorstellen zijn mogen die ook volgen, maar ik ga deze piste al eens verkennen.
              NADEEL: museum is open in het weekend, maar de fabriek niet :-(
              en ik denk dat de fabriek juist héél interessant is
              ik denk dat er weinig mensen door de week kunnen gaan
              tenzij 1 november natuurlijk (is dat ook in duitsland een feestdag??)

Programma wordt:

Samenkomst ergens centraal en vertrek in groep.

Ter plaatse
              a) Fabriekbezichtiging van 1,5 uur (rondleiding in Engels) €7,50 (groep 20p €150)

OF misschien is dit héél interessant natuurlijk, zien hoe onze auto gemaakt wordt !

A3 North
              "Journey into the future of body manufacture"
              Language: German
              Duration: 2 hours
              Participants: 20 max.
              Groups: 150 euros (plus bus transfer if required)

Behind the simple abbreviation PAN (Production A3 North) lies one of our most ambitious investments in the future: the fascinating logistics of the A3 production facility located on the north side of the plant. You will follow steel parts from delivery to the band-cutting unit and the large-capacity suction press through to the parts warehouse and will find out about the latest metal-forming technologies along the way. Afterwards, you will visit one of the most advanced body manufacturing facilities in the world, where A3 bodies can be produced at an automation level of 98 %.

b) Rondleiding Audi museum (prachtige wagens) €2 (groep 25p €10)

c) etenspauze: koffie, lunch etc.

Aangezien er maar MAX 20p mogen binnengaan in het museum zijn de plaatsen
              iets beperkt, dus vlug inschrijven is de boodschap zou ik zeggen ;-)

Kandidaten zijn nu:
              1) E90N: Audi A3 8P 2.0 TDi DSG 2 pers
              2) Niki: Audi A3 8P 2.0 TDi 1 pers
              3) Bertho: Audi A3 8P 1.9 TDi (hagelnieuw) 1 pers
              4 Junni Audi A3 8P 2.0 TDi quattro pers

Data:
              zaterdag 22 oktober
              zondag 23 oktober
              zaterdag 5 november
              dinsdag 1 november
              zondag 6 november
              Last edited by E90N; 22/09/2005, 16:18.
              Sintruin till I die

Comment

Zet mij er ook maar al bij hoor Egon!
                Last edited by ; 22/09/2005, 23:37.

Comment

dju, 1 November is in duitsland ook een feesdag heb ik gezien en 11 november kan ik zelf niet
                  'k ga verder brainstormen
                  Sintruin till I die

Comment

Ik houd het hier nog even in de gaten en als de datum voor mij uitkomt dan zou het best kunnen dat ik ook weer van de partij ben (t was de vorige keer veel te goed meegevallen ) . Tot nu toe zijn 22 en 23 oktober voor mij haalbaar.
                    Last edited by ; 22/09/2005, 17:06.

Comment

Zet mij er voorlopig ook maar bij, ben wel nog niet zeker dat ik ga kunnen op de datum die gekozen zal worden, maar zal zeker en vast m'n best doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                        oei, oei, weinig reactie
                        Ik vrees dat wij terug het initiatief moeten nemen NAS !
                        Wat denk je van een rit naar Ingolstadt (ergens in oktober)?
                        Ik heb al twee kandidaten die dit ook zien zitten.
                        Jullie meningen graag ...........
                        goed idee heb je mail ondertussen ook ontvange

dus count me in ;-)

Comment

Oktober, zelfs begin november zal voor mij en mijne nieuwe A3 niet haalbaarzijn vrees ik. Mijn auto wordt pas geproduceert in week 42. Dat is tussen 17 en 21 (inbegrepen) oktober. Levering betekent dus pas in het beste geval eind oktober, of beter, begin november.

Maar hey, als er genoeg kandidaten zijn, kan ik misschien met iemand meerijden (afhankelijk van de uit de bus gekomen datum)

Ik hou hier een oogje in het zeil.

Comment

de datum vastleggen zal weer het moeilijkste worden
                            ikzelf ben van 28/10 tot en met 6 november niet in het land ..

en 15/10/2005, 16/10/2005 zit ik op de 100% tuning beurs in de Ahoy (nederland)

ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen .. en wil er dolgraag bij zijn ..

Comment

Steve, als ik meekan mag je gerust met mij meerijden hoor! Al hoop ik natuurlijk dat je zelf, met u eigen A3 zal kunnen rijden!

Comment

Ik heb Audistadt eens in de GPS ingevoerd en het is bijna 600 km !!!!
                                Dit betekent 5u30 rijden heen en nog dezelfde afstand terug.
                                Vrees dat het niet echt te doen is in 1 dag!
                                Denkt da we het beste volgend jaar in Juni dit evenement doen en dan een tweedaagse ervan maken.
                                Andere voorstellen zijn dus zeker welkom.
                                Sintruin till I die

Comment

Dat is inderdaad véél te lang rijden, hoewel de colonne A3's wel voor amusement on the road zal zorgen!

Dan moeten we maar eens brainstormen naar iets anders.

- Audi fabriek in België?
                                  - Zolder was ook nog een optie

Comment

Zolder lijkt me super!
                                    Hier in de buurt zijn anders ook veel mooie plekjes, en de vlaamse ardennen zijn hier niet zo zot ver vandaan. Anders hier een route uitstippelen en evt een roadboekje maken ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                      Zolder lijkt me super!
                                      Hier in de buurt zijn anders ook veel mooie plekjes, en de vlaamse ardennen zijn hier niet zo zot ver vandaan. Anders hier een route uitstippelen en evt een roadboekje maken ofzo?

"Zolder" is wel fijn, maar dan wordt het meer een race-wedstrijd en daar hou ik niet zo van.
                                      Er is dan altijd gevaar voor (kleine) accidentjes.
                                      Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                                        "Zolder" is wel fijn, maar dan wordt het meer een race-wedstrijd en daar hou ik niet zo van.
                                        Er is dan altijd gevaar voor (kleine) accidentjes.
                                        Daar vrees ik in feite ook wel een beetje voor...

Comment

Working...
                                        X