Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Idem dito, k'kan me wel voorstellen dat rijden op een circuit altijd iets is dat om snelheid zal gaan en als je daar geen ervaring in hebt en je begint daar eventjes het gaspedaal in te drukken kan dat naar mijn mening niet veel goeds opleveren...

Mss kunnen we beginnen met een concrete datum te plannen en dan te zien naar waar we eventueel al eens kunnen gaan ?

In het idee van vlaamse ardennen, de kustlijn afrijden, eens naar audi belgie te rijden kan ik me 100% vinden!

Comment

Het zal er zowieso harder tegenaan gaan dan op de openbare weg. Maar we hebben allemaal teveel liefde voor onze wagen denk ik om TE zotte stoten uit te halen!? Hoewel al die adrenaline natuurlijk wel voor onverwachte manoevres kan zorgen.

We zullen dan toch naar alternatieven moeten zoeken.

Ritje naar en door de Ardennen spreekt me ook enorm aan! Alsook de kustlijn afschuimen kan voor mooie plaatjes zorgen.

Comment

Ben wat aan het opzoeken over autoroutes in de vlaamse ardennen, heb er eentje gevonden van 60km in oudenaarde. Zal eens een brochure aanvragen.

Comment

Hallo mannen en madammen,

een toeristisch ritje van een 100tal km , met een paar leuke tussenstops en een centraal in Belgie gelegen eindpunt om wat na te kaarten. Ideaal voor een grote groep wagens aan cruising tempo en gelegenheid voor de nodige fotoshoots.
          Waar wachtjen jullie op???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
            Hallo mannen en madammen,

een toeristisch ritje van een 100tal km , met een paar leuke tussenstops en een centraal in Belgie gelegen eindpunt om wat na te kaarten. Ideaal voor een grote groep wagens aan cruising tempo en gelegenheid voor de nodige fotoshoots.
            Waar wachtjen jullie op???

Op jouw ;-)
            Last edited by E90N; 23/09/2005, 18:50.
            Sintruin till I die

Comment

Ik zal beginnen:
              Dit zijn de data die ik kan, als het op één van dees is dan count me in.
              Ik werk namelijk 1 op 2 weekenden, dus de andere weekenden lig ik in bed tot 16u30 (nachtdienst)

zondag 9 oktober
              zaterdag 22 oktober
              zondag 23 oktober
              zaterdag 5 november
              dinsdag 1 november
              zondag 6 november
              Sintruin till I die

Comment

Ik heb wel geen A3,maar een meeting is altijd top.Dus als ik welkom ben zou ik ook wel graag meedoen

Comment

Van mij mag je

K'heb nog een audi teken liggen voor vooraan op de grill, we zullen dat deropplakken dan ben je incognito

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                    Ik heb wel geen A3,maar een meeting is altijd top.Dus als ik welkom ben zou ik ook wel graag meedoen
                    bezemwagen met de groen vlag?
                    De snelste moeten toch achteraan rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                      Ben wat aan het opzoeken over autoroutes in de vlaamse ardennen, heb er eentje gevonden van 60km in oudenaarde. Zal eens een brochure aanvragen.
                      Oudenaarde heeft een schoon markt met veel cafe's , bistro's en parking

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                        bezemwagen met de groen vlag?
                        De snelste moeten toch achteraan rijden
                        Mij goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                          Steve, als ik meekan mag je gerust met mij meerijden hoor! Al hoop ik natuurlijk dat je zelf, met u eigen A3 zal kunnen rijden!
                          Super! Daar hou ik je aan he.
                          Indien je meekan natuurlijk.
                          Want ik vrees dat de mijne er tegen dan nog niet zal zijn.....

Comment

Dus wat gaat et worden en wie neemt de lead in het organiseren wanneer het:

a de vlaamse ardennen wordt

of

b iets anders ... ;-)

me very ongeduldig .. wil nog eens bijeenkomen was vorige keer geslaagd dus ook nu moet dat zo kunnen

Comment

Misschien dat er iemand zijn weg al wat kent in de Ardennen? Ik ben momenteel al wat aan het Googlen. Misschien zijn er autoroutes uitgestippeld? Fietsrouter genoeg in ieder geval....

Comment

In de Vlaamse Ardennen heb ik al een 3-4tal auto/moto routes gevonden! Maar nog geen kaartjes ofzo. Ga straks na de les eens een paar brochures aanvragen! Als het de Vlaamse Ardennen wordt wil ik gerust meehelpen om het te organiseren hoor!

Comment

Precies niemand die hier initiatief neemt .........
                                  Veel bla bla en weinig boem boem :-)
                                  Misschien kunnen we als alternatief de fabriek in Vorst bezoeken, da zou toch wel mogelijk moeten zijn.
                                  Er zijn toch mensen van die kanten die da evt kunnen regelen....
                                  Sintruin till I die

Comment

Was ook één van mijn voorstellen inderdaad

Stevy ging ook al brochures aanvragen voor parcours door de Ardennen

Comment

Ik heb contact gehad met de verantwoordelijke (Dhr Verhulst)in de fabriek in Vorst ivm rondleidingen aldaar.
                                      We kunnen de Audi A3 daar zien bouwen van 0 tot volledig produkt (behalve de lakproductie)
                                      Er is een mogelijkheid voor rondleidingen ALLEEN in de week.
                                      Maand oktober is al volzet.
                                      En in de maand november is alleen 16 november nog vrij om 18u
                                      Rondleiding duurt 2uren en kost €100 voor de groep (max 25p)
                                      Dus hoe meer personen, hoe goedkoper het wordt ;-)
                                      We moesten vlug zijn met reserveren aangezien die datum dan ook al bezet ging worden.
                                      Dus reageer aub of jullie dit een goed initiatief vinden dan kan ik zo vlug mogelijk reserveren.
                                      Dan nog iets: zal waarschijnlijk LAATSTE jaar zijn dat de A3 in Vorst is, dus unieke kans om de productie op eigen bodem te zien.
                                      Ik stel me zeker en vast al kandidaat!
                                      Deelnemers Vorst WOE 16 November 2005 om 18u (max 25p)
                                      EGON: 2 personen
                                      Niki: 1 persoon
                                      Sintruin till I die

Comment

Wordt de A3 dan niet voor het overgrote deel in Duitsland gemaakt?!

Comment

Lijkt me wel een tof idee! Het zou dus op een woensdagavond/middag zijn? Dan zal ik wss kunnen, kheb wel les tot 12h30 en derna kom ik dan af.
                                          Die brochure heb ik besteld via die site van de gemeente oudenaarde, maar als ik op verzend klik geeft ie een fout, ga dus eens bellen!

edit: de fout die hij geeft is:Sorry, you have no right to run that CGI
                                          iemand een idee wat CGI is?
                                          Last edited by Stevy; 30/09/2005, 13:27.

Comment

Working...
                                          X