Zeker en vast! Al is het 'maar' een Haldex (nochtans heb ik toch betaald voor die 2 "Quattro" emblemen hoor )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 meeting "2nd Edition"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniZeker en vast! Al is het 'maar' een Haldex (nochtans heb ik toch betaald voor die 2 "Quattro" emblemen hoor )
Comment
-
Ben bezig met het maken van de flyer, is bijna af.
Alleen de datum nog ...... 4 juni naar alle waarschijnlijkheid ;-)
--> ik merk nu ook dat die datum veel perspectieven geeft en meer kans geeft op extra volk wegens Pinksteren
maar zoals afgesproken wachten we nog tot eind deze maand....
Ken er iemand een goedkope manier om de flyers te laten afdrukken buiten het copiëren ervan???Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90NKen er iemand een goedkope manier om de flyers te laten afdrukken buiten het copiëren ervan???
Gtz,
Sven
ps: Ik en Rabbit gaan een joint-venture aangaan om de site te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3NPrecies??? Het gaat gewoon af zijn.
@ E9ON: Titel is ook aangepast, zie ik.
voorbereidingen zijn volop bezig
titel idd opgefrist en in juiste link gezetSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenNieuwe Userbar voor de meeting aangemaakt
@ Your service
Sven
btw : mooie userbar en blijkbaar is de datum dan definitief
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3NZou het dan eventueel mogelijk zijn om zo enkele flyers via die website zelf te kunnen afdrukken?
Zal zorgen dat Panterken die flyer zo vlug mogelijk heeftSintruin till I die
Comment
-
Carnaval is in aantocht: ben tot en met de dinsdag niet meer aanspreekbaar :-D
Aangezien er geen nieuwe reacties meer komen wordt de datum op 04/06/06 gehouden.
Willen jullie je vanaf heden inschrijven en noteren met hoeveel personen jullie komen.
(inschrijvingen stopt op 30/5) --> dit om te weten hoeveel drank:broodjes enz... er moeten zijn
Wel gaat er dit jaar een kleine inschrijvingsbijdrage gevraagd worden om het democatisch te houden. (€ 6 > < € 7)
Hiervoor krijg je o.a. in de plaats: drank/ belegd broodje/ bezoek siroopfabriek en siroop
Wat vinden jullie hiervan??
E90N: Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line DSG 2 personenSintruin till I die
Comment
-
Inschrijvingen 04/06:
[2 pers] E90N: Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line DSG
[1/2 pers] Panterken: Audi A3 8P 1.9 TDI S-Line Caractère
[2 pers] IceBlue: Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line DSG
ps knappe banner Panterke! Hoe komt eigenlijk dat die zo vanzelf is verandert?Last edited by IceBlue; 24/02/2006, 08:50.
Comment
Comment