Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeker en vast! Al is het 'maar' een Haldex (nochtans heb ik toch betaald voor die 2 "Quattro" emblemen hoor )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
      Zeker en vast! Al is het 'maar' een Haldex (nochtans heb ik toch betaald voor die 2 "Quattro" emblemen hoor )
      Haldex is goed zunne heb er zelf ook mee gereden .. het zou in mijn ogen verplicht moeten zijn met alle krachtige motoren (oa de 2.0 met zo veel koppel)

Comment

• Inderdaad! Ben ik even blij met de 4x4 met dit weer en 400Nm koppel

Al mogen ze het toch vrij exclusief houden die Quattro optie!

Comment

• Ben bezig met het maken van de flyer, is bijna af.
          Alleen de datum nog ...... 4 juni naar alle waarschijnlijkheid ;-)
          --> ik merk nu ook dat die datum veel perspectieven geeft en meer kans geeft op extra volk wegens Pinksteren
          maar zoals afgesproken wachten we nog tot eind deze maand....

Ken er iemand een goedkope manier om de flyers te laten afdrukken buiten het copiëren ervan???
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
            Ken er iemand een goedkope manier om de flyers te laten afdrukken buiten het copiëren ervan???
            Drukker binnenstappen, zeggen dat het zonder oog op winst is en laat den drukker onderaan de flyer een strookje dat hij reclame kan maken voor zn winkel

Gtz,
            Sven

ps: Ik en Rabbit gaan een joint-venture aangaan om de site te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
              Ik en Rabbit gaan een joint-venture aangaan om de site te maken
              Nice,
              kun je mij de URL tijdig laten weten om die op de flyers enz.. te zetten
              De molen begint op gang te komen :-D
              Sintruin till I die

Comment

Nice,
                kun je mij de URL tijdig laten weten om die op de flyers enz.. te zetten
                De molen begint op gang te komen :-D
                't zal precies weer in orde zijn.

succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                  't zal precies weer in orde zijn.

succes
                  Precies??? Het gaat gewoon af zijn.

@ E9ON: Titel is ook aangepast, zie ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                    Precies??? Het gaat gewoon af zijn.

@ E9ON: Titel is ook aangepast, zie ik.
                    we zullen jullie niet teleur laten stellen ;-)
                    voorbereidingen zijn volop bezig
                    titel idd opgefrist en in juiste link gezet
                    Sintruin till I die

Comment

• Nieuwe Userbar voor de meeting aangemaakt

@ Your service

Sven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                        Nieuwe Userbar voor de meeting aangemaakt

@ Your service

Sven
                        ik ben precies wel een van de weinigen die hem 'clickable' gemaakt heeft in de handtekening. Door te klikken op de userbar word je onmiddellijk naar het betreffende topic van de meeting geloodst.

btw : mooie userbar en blijkbaar is de datum dan definitief

Comment

Alleen de datum nog ...... 4 juni naar alle waarschijnlijkheid ;-)
                          Hieruit leid ik af dat dat de voorlopige datum zal worden..
                          Aanpassingen steeds mogelijk

Comment

• Mooi Panterken !
                            Datum zullen we idd op 4 juni zetten, zijn de meeste voorkeuren !
                            Zal je binnenkort het programma en flyer opsturen zodat je deze op de website kan zetten en kan uitdelen in je buurt ;-)
                            Last edited by E90N; 22/02/2006, 20:19.
                            Sintruin till I die

Comment

• Zou het dan eventueel mogelijk zijn om zo enkele flyers via die website zelf te kunnen afdrukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                Zou het dan eventueel mogelijk zijn om zo enkele flyers via die website zelf te kunnen afdrukken?
                                Dat zou de bedoeling moeten zijn, zo kan iedereen reclame maken
                                Zal zorgen dat Panterken die flyer zo vlug mogelijk heeft
                                Sintruin till I die

Comment

Dat zou de bedoeling moeten zijn, zo kan iedereen reclame maken
                                  Zal zorgen dat Panterken die flyer zo vlug mogelijk heeft
                                  Okidoki !!!

Comment

• Carnaval is in aantocht: ben tot en met de dinsdag niet meer aanspreekbaar :-D
                                    Aangezien er geen nieuwe reacties meer komen wordt de datum op 04/06/06 gehouden.
                                    Willen jullie je vanaf heden inschrijven en noteren met hoeveel personen jullie komen.
                                    (inschrijvingen stopt op 30/5) --> dit om te weten hoeveel drank:broodjes enz... er moeten zijn
                                    Wel gaat er dit jaar een kleine inschrijvingsbijdrage gevraagd worden om het democatisch te houden. (€ 6 > < € 7)
                                    Hiervoor krijg je o.a. in de plaats: drank/ belegd broodje/ bezoek siroopfabriek en siroop
                                    Wat vinden jullie hiervan??

E90N: Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line DSG 2 personen
                                    Sintruin till I die

Comment

• Inschrijvingen 04/06:

[2 pers] E90N: Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line DSG
                                      [1/2 pers] Panterken: Audi A3 8P 1.9 TDI S-Line Caractère

Comment

• Inschrijvingen 04/06:

[2 pers] E90N: Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line DSG
                                        [1/2 pers] Panterken: Audi A3 8P 1.9 TDI S-Line Caractère
                                        [2 pers] IceBlue: Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line DSG

ps knappe banner Panterke! Hoe komt eigenlijk dat die zo vanzelf is verandert?
                                        Last edited by IceBlue; 24/02/2006, 08:50.

Comment

• Jammer dat het op 4/6 is, tis 99% kans dat ik er niet bij zal zijn

Comment

Working...
                                          X