Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 meeting "2nd Edition"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeIk vind het er wat over gaan om voor een meeting een auto te huren eerlijk gezegd
trouwens, broerlief heeft een A3 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3NAl enig idee wanneer de website ongeveer gaat klaar zijn?
Begin nu toch wel hééééél curieus te worden.
Voor de rest moet ik nog eens afspreken met Sven denk ik,tenzij hij zelf al iets uitgedokterd heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjencarjacking??
een A3 is volgens de informatie die ik gekregen heb heel moeilijk te stelen.
Het is geen carjacking geweest. De auto zou bij hem thuis, binnen, gestolen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3NIk denk niet dat VW Fré op het forum hier actief is want dan zou ik het liever aan hem overlaten om het te vertellen.
Het is geen carjacking geweest. De auto zou bij hem thuis, binnen, gestolen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenhomejacking dus . Hopelijk is de man omnium verzekerd, kan de pijn verlichten, alhoewel zo'n feiten heel traumatisch kunnen zijn voor sommige mensen (het gedacht dat er iemand ongewenst uw huis binnendringt)
Mijn auto staat buiten en er is al wel een paar ingebroken in auto's in mijn straat. Telkens werden enkel de papieren meegenomen.
Ik haal dan ook telkens de papieren uit mijn auto 's nachts.
Het plezier om een auto te stelen met papieren gun ik die gangsters niet!
Ze moeten die criminelen bovendien wat strenger straffen vind ik persoonlijk!2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaserVerdorie, dat is slecht nieuws!
Mijn auto staat buiten en er is al wel een paar ingebroken in auto's in mijn straat. Telkens werden enkel de papieren meegenomen.
Ik haal dan ook telkens de papieren uit mijn auto 's nachts.
Het plezier om een auto te stelen met papieren gun ik die gangsters niet!
Ze moeten die criminelen bovendien wat strenger straffen vind ik persoonlijk!
Toen m'n pa z'n 530 was gestolen lagen de papieren toevallig ook nog in de garage, was ook wel een misser voor die bandieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHmm, bij ons staan de wagens op de oprit, niet op slot, regelmatig met sleutels in contact, papieren in handschoenkastje.
Nog nooit iets gestolen
Sleutels op het contact, deuren niet sluiten, NOOIT DOEN !!2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
Comment