Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iets minder goed nieuws: nu maandag ga ik onder het mes, ik hoop dat ik tegen dan goed hersteld ben.
Heb echter geen twijfels: alles gaat gewoon door he ;-)
aj, das minder.
kunt gij voor alle zekerheid toch de plaats van de broodkast hier posten.
En nee, ik twijfel niet
Nog even een vraagje: heeft er iemand een digi-cam om de meet vast te leggen ?????? Nas zijne is nu in herstelling dedju ....
Graag had ik toch alles vastgelegd :-(
Egon, ik heb zo'n sony f828, geschikt voor foto's en beeld (wel beperkt tot 640x480).
Ik zal deze meebrengen, tenzij er zich andere oplossingen aanbieden zullen we het met deze moeten stellen
Ok, als je met de A4 cabrio komt is het goed.
Met de toerrit wel achteraan volgen ;-)
Graag had ik het geweten VOOR eind mei.
Indien je komt, welk belegd brood wil je dan? Kaas of Hesp
Deelnameprijs = € 5 pp
Nog even een vraagje: heeft er iemand een digi-cam om de meet vast te leggen ?????? Nas zijne is nu in herstelling dedju ....
Graag had ik toch alles vastgelegd :-(
Ok, als je met de A4 cabrio komt is het goed.
Met de toerrit wel achteraan volgen ;-)
Graag had ik het geweten VOOR eind mei.
Indien je komt, welk belegd brood wil je dan? Kaas of Hesp
Deelnameprijs = € 5
haha de mijne wou 1st niet mee "doe da ma alleen zij ze" , dus vraag ik men broer mee en RARA Nu wil ze toch wel mee zekers mjah kem aan men broer beloofd dus moet ze maar thuis blijven
Ps HET IS BIJNA ZOVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha de mijne wou 1st niet mee "doe da ma alleen zij ze" , dus vraag ik men broer mee en RARA Nu wil ze toch wel mee zekers mjah kem aan men broer beloofd dus moet ze maar thuis blijven
Ps HET IS BIJNA ZOVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment