Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag weer BAKKEN regen uit de lucht !
Dit weekend gaan we naar Zee om de batterijen weer op te laden en volgend weekend is het dan zover.
De toerrit heb ik nog es gedaan en het zal de rit worden bij nat weer omdat de auto's dan te vies worden. Jammer op die andere route waren er vele mogelijkheden voor mooie fotoshoots.
Vandaag weer BAKKEN regen uit de lucht !
Dit weekend gaan we naar Zee om de batterijen weer op te laden en volgend weekend is het dan zover.
De toerrit heb ik nog es gedaan en het zal de rit worden bij nat weer omdat de auto's dan te vies worden. Jammer op die andere route waren er vele mogelijkheden voor mooie fotoshoots.
Het is nog geen 4 juni. Blijven hopen op goed of op z'n minst droog weer, zou ik zeggen.
voor de mensen van oost vlaanderen spreken we af in wetteren aan het tankstation
tussen 10h30 - 11h
en we houden nog een stophalte in Groot Bijgaarden tegen 11h45
voor de mensen van oost vlaanderen spreken we af in wetteren aan het tankstation
tussen 10h30 - 11h
en we houden nog een stophalte in Groot Bijgaarden tegen 11h45
Vinden jullie dit ok???
Wat vinden jullie ervan op te stoppen aan het tankstation in Bertem, net na de E40-A2 wissel?
Zo kunnen die van Vlaams-Brabant meerijden...
Comment