Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat vinden jullie ervan op te stoppen aan het tankstation in Bertem, net na de E40-A2 wissel?
Zo kunnen die van Vlaams-Brabant meerijden...
Om een misverstand te voorkomen, ff laten weten dat je daar op mij niet moet wachten. Het zou voor mij een beetje te gek zijn om nog eerst naar daar te komen.
Ik zie jullie allemaal wel op de parking bij E9ON.
Om een misverstand te voorkomen, ff laten weten dat je daar op mij niet moet wachten. Het zou voor mij een beetje te gek zijn om nog eerst naar daar te komen.
Ik zie jullie allemaal wel op de parking bij E9ON.
Al die a3 mannen/vrouwen komen van de andere kant van St-Truiden. Ik ben precies de enige die uit het oosten komt
Maar hoe zit dat ook weer, komen de wijze niet uit het oosten?
Het weer ziet er voorlopig gunstiger uit dan we gedacht hadden. Nu maar hopen dat het zo blijft of nog beter wordt...
Al die a3 mannen/vrouwen komen van de andere kant van St-Truiden. Ik ben precies de enige die uit het oosten komt
Maar hoe zit dat ook weer, komen de wijze niet uit het oosten?
Het weer ziet er voorlopig gunstiger uit dan we gedacht hadden. Nu maar hopen dat het zo blijft of nog beter wordt...
Naar 't schijnt zou het zaterdag 21° kunnen worden, dus ziet er al iets beter uit. Hopelijk geen 10° vóór de middag en 11° na de middag.
Interview en fotoshoot gebeurd !
Donderdag of vrijdag in "het Nieuwsblad" te verschijnen
(nationaal of regionale editie wisten ze nog niet --> dit wordt door anderen beslist)
Hopelijk kom ik er goed uit de verf
dus voor alle duidelijkheid aan de O-Vl delegatie. geen stop in groot-bijgaarden
STA910,5 kan je mij je gsm nr bezorgen?
dan bestook ik je met smsjes
dat kan goed zijn ja dat dat een shell station is.
dat is max 2km na de afrit van Bertem.
check pm tsmetjen voor mijn gsmn°
zij die ook mijn nummer willen, tell me.
Comment