Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 meeting "2nd Edition"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenT'is toch nie te doen é, als't is voor complimentjes te krijgen zijn vrouwen der dus echt op getrained om eerst te zijn é
ps: Wat was er mis met de hoedenplank ?
Bij mij is't ook al mn 2de, de eerste keer was er zo een scharnierpuntje afgebroken :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenT'is toch nie te doen é, als't is voor complimentjes te krijgen zijn vrouwen der dus echt op getrained om eerst te zijn é
ps: Wat was er mis met de hoedenplank ?
Bij mij is't ook al mn 2de, de eerste keer was er zo een scharnierpuntje afgebroken :p
Ik heb een gewone hoedenplank zonder zonnegordijn en heb zondag via Ebay ééntje mét zonnegordijn op de kop kunnen tikken.
Comment
-
Bij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniBij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.
Hebde nergens nen deftigen carwash in de buurt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniLinkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
ps: Bij mij was't de rechtse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniLinkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
Comment
Comment