Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
    Maar nee jong ZONNETJE GAAT SCHIJNEN
    Euh...

Comment

• 3de ??

Ik hoop dat er een derde editie komt LAAT ONS HOPEN .....

Comment

• T'is op zn gents é, ge moet da verstaan
        Wat hij bedoeld is:

Maak je maar geen zorgen, de zon zal wel schijnen die dag..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
          T'is op zn gents é, ge moet da verstaan
          Wat hij bedoeld is:

Maak je maar geen zorgen, de zon zal wel schijnen die dag..
          der zal alleszins een zonneken aanwezig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
            der zal alleszins een zonneken aanwezig zijn
            Ikke!

Edit: BTW, daarstraks bericht gekregen dat hoedenplank dinsdag zal geleverd worden.

Comment

• T'is toch nie te doen é, als't is voor complimentjes te krijgen zijn vrouwen der dus echt op getrained om eerst te zijn é

ps: Wat was er mis met de hoedenplank ?
              Bij mij is't ook al mn 2de, de eerste keer was er zo een scharnierpuntje afgebroken :p

Comment

T'is toch nie te doen é, als't is voor complimentjes te krijgen zijn vrouwen der dus echt op getrained om eerst te zijn é

Bij mij is't ook al mn 2de, de eerste keer was er zo een scharnierpuntje afgebroken :p
                ik geef de complimentjes aan mijn eigen, ik ben dan ook de enige

Comment

• SPECIALE MEDEDELING!!

De site staat namelijk vandaag reeds 50 dagen online en heeft nu op de kop 500 bezoekers al mogen ontvangen!!

Comment

T'is toch nie te doen é, als't is voor complimentjes te krijgen zijn vrouwen der dus echt op getrained om eerst te zijn é

Zou ik nog wel antwoorden?

Ik heb een gewone hoedenplank zonder zonnegordijn en heb zondag via Ebay ééntje mét zonnegordijn op de kop kunnen tikken.
                    Last edited by ; 05/06/2006, 22:48.

Comment

ik geef de complimentjes aan mijn eigen, ik ben dan ook de enige
                      Ocharme

Hiersi voor u beetje op te vrolijken:

Comment

• Bij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.

Comment

• Linkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                            Bij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.
                            T'is toch logisch dade em wast? Gelijk alsde van de zaalvoetbal komt dade u dan ook geen douche pakt?

Hebde nergens nen deftigen carwash in de buurt?

Comment

Linkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
                              Ja bij mij hebben ze dat eerst trachtten te fixen onder garantie, derna nog eens voorgehad en direct een nieuwe gekregen..

ps: Bij mij was't de rechtse

Comment

Linkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
                                Zijn die scharnieren dan zo zwak? Kan je dat zonnescherm verwijderen van de hoedenplank of zit dat daar vast op bevestigd?

Comment

• Edit: verwijderd door W3N
                                  Last edited by ; 03/06/2006, 01:01.

Comment

• Je moet weten dat die scharnierpunten slechts aan de hoedenplank zitten vastgemaakt met een gelijmd vierkantje van 6x6 cm.. Normaal heb je daar geen last van, maar ik ben bij het laden er wel eens tegengebotst

Zonnescherm zit vast! je kan het wel mooi inklappen hoor..

Comment

• bon , ik heb het al gezien, ik laat mijn hoedeplank thuis.

brokkenmakers

Comment

bon , ik heb het al gezien, ik laat mijn hoedeplank thuis.

brokkenmakers
                                        Wie weet, is de hoedenplank die ik pas gekocht heb ook één zonder scharnieren.

Comment

• Eigenlijk zijn we hier wel serieus off-topic aan t gaan.
                                          Terug on-topic en volop A3's kuisen tegen zondag.

Comment

Working...
                                          X