Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hopen dat de carwash in Holsbeek open is, anders zoek ik wel eentje in Leuven. Dan kan hij proper in de garage gezet worden tot zondagochtend

Goed nieuws dat ze zoiets in garantie willen regelen! Het is niet afgebroken, dus geen stukken, maar eerder 'gelost'.
    Hij moet binnen 1000 km toch op onderhoud, dus dan kunnen ze dat ineens fixen. Ik ga trouwens ineens mijn "TDI" eraf laten halen denk ik.
    Btw: zonneklep ligt bij mij steeds plat, vermits mijn ruiten getint zijn.

Comment

• ik moet nog de fluo-vest (mijn zondagse) in de auto leggen en fototoestel opladen.

De wagen wordt gekuist na de mis op zondag.

En met Tomski afspreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
        ik moet nog de fluo-vest (mijn zondagse) in de auto leggen en fototoestel opladen.

De wagen wordt gekuist na de mis op zondag.

En met Tomski afspreken
        3de punt zal t moeilijkste zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
          En met Tomski afspreken

Tomski kan hem van eerste keer komen kuisen
          K'zal den mijnen ook komen brengen

Oorspronkelijk geplaatst door Junni
          Btw: zonneklep ligt bij mij steeds plat, vermits mijn ruiten getint zijn.

Idem hier, anders wordt het beetje te donker

Comment

• Zo mensen, ik ben ermee weg !
            Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag gaan hebben morgen !
            @tsmetjen:
            Ik dacht nu echt da ge ging reageren op mijn sms (lol)
            Broodje kaas komt in orde ;-)
            Sintruin till I die

Comment

• Ik was mijn auto morgenvroeg pas.
              12u aan't tankstation was het he?

Comment

• Mijn auto wordt vandaag gewassen maar ik vrees dat als ik zondag zo'n 170 km autostrade moet doen dat er veel vliegen en allerhande beestjes op de voorkant van mijn auto gaan hangen!
                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Daar vrees ik ook voor!

Wie de meeste vliegen tegen de voorkant heeft hangen, betaalt een rondje!!

Comment

• Ik zit halverwege met poetsen. Buitenkant en motor is gekuist.
                    Nu de velgen nog, dan binnenkant zuigen en de raampjes nog een beetje zuivermaken.

Ik las hier iemand die zijn auto morgenvroeg nog ging poetsen en simoniseren? Hoe doet ge dat man? Dat krijg ik nooit op ene voormiddag gedaan Enkel poetsen duurt bij mij al ne voormiddag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaveS
                      Ik zit halverwege met poetsen. Buitenkant en motor is gekuist.
                      Nu de velgen nog, dan binnenkant zuigen en de raampjes nog een beetje zuivermaken.

Ik las hier iemand die zijn auto morgenvroeg nog ging poetsen en simoniseren? Hoe doet ge dat man? Dat krijg ik nooit op ene voormiddag gedaan Enkel poetsen duurt bij mij al ne voormiddag
                      Serieus slakkengangske dan toch, nee?
                      Een auto kuisen + interieur + velgen + chroom opblinken duurt bij mij op't gemakske zo'n 2u...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                        Wie de meeste vliegen tegen de voorkant heeft hangen, betaalt een rondje!!
                        Pffft!

Ik word hier geviseerd!

Ik vertrek nu naar de carwash!

Als ik thuiskom nog wat de strepen van het rijden met een ietwat natte auto wegvegen en dan auto stofzuigen en dashboard kuisen...

And that's it!

Comment

• Ik ben er ook vandaag maar aan begonnen.
                          Vanmorgen om 10u gestart en sinds 10min. geleden is de klus geklaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaveS
                            Euh... Dat zal ik geweest zijn maar aan bovenstaande post zie je dat ik ook maar wijselijk vandaag begonnen ben want dat het morgen niet ging lukken. En gelukkig want ben er 5u. aan bezig geweest.

Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                            Ik was van plan om mijn auto ook zondagmorgen pas te wassen en 'm daarna nog een waxbeurtje te geven maar dat gaat op die korte tijd niet lukken, vrees ik.
                            En hopelijk speelt de regen niet voor spelbreker.
                            Last edited by ; 03/06/2006, 17:22.

Comment

• Ik ben net terug van het zaalvoetballen en ben even snel langs de carwash gereden op de Tiensesteenweg (aan de Aldi). Het vuil is er af, maar blijkbaar wordt daar niet nog eens extra afgedroogd op het einde....

Ach ja, tegen dat we in Sint-truiden zijn, is de wagen toch niet meer 100% proper

Comment

• Auto is vanbuiten en vanbinnen gereinigd.

Binnen een uur is de auto vanbuiten toch weer vuil.

Ze zijn aan de straat aan het werken en het ligt hier vol met zand, als er een auto passeert zorgt dat voor een enorme stofwolk.

Mijn auto ligt alweer vol met zand.

Hopelijk gaat het meeste er af met het rijden richting Sint-Truiden...

Comment

• De vriendin rijdt nu met de A3 ook weer richting Diest, dus echt proper gaat hij ook niet meer zijn

Ik ben in ieder geval aan het aftellen.

Comment

• Voor de goede orde:

Ik ben tussen 10:30 en 11 uur aan het tankstation Wetteren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
                                      Voor de goede orde:

Ik ben tussen 10:30 en 11 uur aan het tankstation Wetteren!
                                      Misschien dat ik daar dan eens goeiendag kom zeggen in een rapke

Zo heb ik toch een ietsiepietse de meeting meegemaakt!

En daarna weer volle bak gaan blokken

Comment

• na 5 uur kuisen is mijn auto gekuist

Rond 10h30 ben ik in wetteren dus voor de mannen van oost vlaanderen
                                        en om 11h ben ik weg...

Comment

• De dolf staat ook te blinken.Morgen nog eens de tank volgooien en we zijn klaar om te vertrekken

Comment

Working...
                                          X