Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
    Hier Egon en Joyce:
    We wilden hierbij iedereen graag bedanken voor jullie komst en positiviteit want natuurlijk zonder jullie zou de meeting natuurlijk niet echt een succes zijn geweest.
    We hebben er erg lang naar uitgekeken en een lange voorbereiding gehad en nu is het al voorbij. Door de organisatie te doen heb ik weinig van het spectakel kunnen meebeleven en heb ook het gevoel sommige mensen te weinig aandacht gegeven te hebben, bij deze mijn excuses (oa Wendy en Junni). sta911: past de strip nu? en ook vergeten naar je borduurschade te zien :-(
    WIj hopen in de toekomst dat hetgene we nu 2 jaar hebben opgebouwd verder kan uitgebouwd worden met andere mensen en andere omgevingen (Kuststreek ofzo..) Oost-Vlaanderen.
    Ik hoop wel dat jullie dan rekening houden met mijn "vrije weekend" zodat ik er zeker ook terug bij kan zijn.
    Let deze week op de kranten: groepsfoto komt bijna zeker in Het Nieuwsblad" en HBVL morgen in hun Goednieuwskrantbijlage.
    Bedankt voor de mooie woorden en de andere crewleden voor hun hulp.
    WIj hebben géén foto's noch video's dus hopen we deze van jullie te ontvangen
    Bedoel je mij?
    Niet nodig dat je met deze gedachte zit want ik heb dit helemaal niet zo ervaren. Het was een leuke dag en ik begrijp maar al te goed dat jullie meer dan jullie handen vol hadden om alles in goede banen te leiden. Dus, niet van wakker liggen, zou ik zeggen.
    Last edited by ; 05/06/2006, 16:20.

Comment

• @ E9ON: Ik had, zoals beloofd, mijn fluovestje ook bij maar was het totaal vergeten om het jou te geven. Heb er pas op het einde van de rit aan gedacht.

Comment

• pics :p

Hier nog enkele sfeer beelden
        Van diene dat den helft van de rit uit het raam gehangen heeft met camera in pollekes (foto A3 met roos polo'ke...)
        Last picture = Egon A3 met mooie landschap
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ah hij komt toch nog es goeiendag zeggen

Toffe foto's..

Comment

• hehe

Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
            Ah hij komt toch nog es goeiendag zeggen

Toffe foto's..
            ahjaaaa tzal wel zijn
            de eerste foto is wel eentje voor in de boekjes te staan ze, klasse gewoon

Comment

• he he

Oorspronkelijk geplaatst door Nilsdb
              ahjaaaa tzal wel zijn
              de eerste foto is wel eentje voor in de boekjes te staan ze, klasse gewoon
              Gezie dat men broer is he gasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nilsdb
                Hier nog enkele sfeer beelden
                Van diene dat den helft van de rit uit het raam gehangen heeft met camera in pollekes (foto A3 met roos polo'ke...)
                Ik heb 4 uur lang rondgereden achter de auto met de cameraman die inderdaad meer uit de auto hing dan erin zat!

Heb wat afstand gehouden, je weet maar nooit dat hij uit de auto zou vallen en op mijn auto zou terechtkomen!
                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N

@tsmetjen:
                  ik heb je fluo-vestje nog !
                  koester het fluo vestje tot volgend jaar

Comment

• @Egon: Maarten had de strip eens weggegooid zei hij....
                    Jammer.

Comment

• Hier mijn deel dan van de foto's...

Nogmaals, het was een schitterende bijeenkomst!
                      Bij deze, de foto's:

veel A3's

veel donkergekleurde A3's

veel 2.0TDI's, met een paar uitzonderingen

Comment

• een V6'tje (sorry voor de overbelichting)

(les gouts et les couleurs.... )

met bijhorend geluidsfragment:

http://rapidshare.de/files/22275419/PICT2974.MOV.html

aanschouw de nieuwe BBS CKII

de knappe 18" Sportec's van Dave S

Comment

• 19" BBS CkII en 18" OZ Ultraleggera

the beast!

Comment

• Ook van ons uit nen dikke merci aan Egon en Joyce voor de goede organisatie. Het is niet makelijk om voor 20 wagens alles in goede banen te leiden.
                            Nog es bedankt, en tot de volgende keer. Dat die volgende keer maar niet te lang duurt.

Comment

• hehe db baser

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
                              Ik heb 4 uur lang rondgereden achter de auto met de cameraman die inderdaad meer uit de auto hing dan erin zat!

Heb wat afstand gehouden, je weet maar nooit dat hij uit de auto zou vallen en op mijn auto zou terechtkomen!
                              1 ding is zeker als films in elkaar gestoken zijn en afgewerkt zijn zal jij er veel op staan

Comment

• Nog enkele foto's:

Nog een extra bewijs qua organisatie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser

HeHe Thanks :p liever op den auto dan onder den auto
                                  dan de filmpjes er maar snel zijn! was een leuke dag en alles was geslaagd

Waren echt wel met veel, die foto dat ik toegevoegd heb (1ste foto aan kruispunt) is wel een zalige foto 20(?) A3's achter elkaar gewoonweg prachtig

De eerste keer was ik er niet bij , maar deze 2de keer was echt wel dik in orde . Het wordt zo te zien beter en beter... Wat zou de 3de keer wel niet worden..................

Comment

• Een meeting met A3's en C Sportcoupé's? De 2 mooiste Duitse hatchbacks bij elkaar.

Comment

• Is er een groepsfoto gemaakt?

Comment

• Nog een dikke proficiat aan Egon, Joyce en co voor de mooie organisatie. Alles was weer dik in orde en het was een fijne daguitstap .

De foto's volgen in de loop van deze week. Er zullen er uiteindelijk een kleine 100 overblijven denk ik. Dus ik heb nog een beetje sorteer en bewerkingstijd nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                                          Is er een groepsfoto gemaakt?
                                          Ja, die zal hier later ook nog wel verschijnen.

Comment

Working...
                                          X