Oorspronkelijk geplaatst door DaveS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 meeting "2nd Edition"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90NDoor de organisatie te doen heb ik weinig van het spectakel kunnen meebeleven en heb ook het gevoel sommige mensen te weinig aandacht gegeven te hebben, bij deze mijn excuses (oa Wendy en Junni).
Even serieus nu: niet van wakker liggen! Als organisator hebt ge nu eenmaal de tijd nodig om alles vlot te laten verlopen, dat zal iedereen wel begrijpen. Het resultaat mocht gezien worden. Lekkere wafels en dito broodjes, drank wanneer het nodig was en ook de rit zelf was zeer aangenaam.
Mag ik als eerste toch een kleine opmerking geven: het eerste deel (tot aan de lunch) ging met momenten toch behoorlijk traag qua rijsnelheid. Het tweede deel ging een heel stuk vlotter en was in mijn ogen NOG aangenamer als het eerste stuk. Geen kritiek dat ik hier lever, maar eerder een aandachtspunt voor de volgende editie! Ik heb er vorig jaar van genoten, ik heb er dit jaar van genoten en ik kijk al uit naar de volgende bijeenkomst.
Mijn foto's volgen ook nog uiteraard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniGeef mij volgende keer gewoon een extra broodje!!!
Even serieus nu: niet van wakker liggen! Als organisator hebt ge nu eenmaal de tijd nodig om alles vlot te laten verlopen, dat zal iedereen wel begrijpen. Het resultaat mocht gezien worden. Lekkere wafels en dito broodjes, drank wanneer het nodig was en ook de rit zelf was zeer aangenaam.
Mag ik als eerste toch een kleine opmerking geven: het eerste deel (tot aan de lunch) ging met momenten toch behoorlijk traag qua rijsnelheid. Het tweede deel ging een heel stuk vlotter en was in mijn ogen NOG aangenamer als het eerste stuk. Geen kritiek dat ik hier lever, maar eerder een aandachtspunt voor de volgende editie! Ik heb er vorig jaar van genoten, ik heb er dit jaar van genoten en ik kijk al uit naar de volgende bijeenkomst.
Mijn foto's volgen ook nog uiteraard!
Voor mij was het eerste stuk prettiger dan het 2de stuk...Want tegen 30km/u uit den auto hangen of tegen 70km/u is een groot verschil ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S-LINEToch een dik applaus voor de Nilsdb voor het zware werk dat hij geleverd heeft
K'heb de video terloops eens bekeken en hij is wel nogal schokkerig
K'zal moeilijk worden om daar iets leuks van te monteren..
Ah ja moelijk gaat ook.. Zolang de examens maar voorbij zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JunniMag ik als eerste toch een kleine opmerking geven: het eerste deel (tot aan de lunch) ging met momenten toch behoorlijk traag qua rijsnelheid. Het tweede deel ging een heel stuk vlotter en was in mijn ogen NOG aangenamer als het eerste stuk. Geen kritiek dat ik hier lever, maar eerder een aandachtspunt voor de volgende editie!
Gewoonweg aan het genieten en reed daarmee traag, wou dat iedereen ons zou zien.
Vooraan heb je ook geen besef dat het achteraan dan nog trager ging.
Joyce had er dus het 2de stuk de pees op gelegd ;-)
De foto in HBVL was dus een misser, had al uitgelegd dacht ik dat de fotograaf om 12u30 al een foto is komen maken van mij en Joyce voor de auto... (pfffffffffff) De tekst die erbij staat, nogal zoiets......
Jonas had die fotograaf thans een foto per mail doorgestuurd van alle auto's maar blijkbaar toch niet gepubliceerd.
Wa een pipo....
Als Dave S vanavond de groepsfoto kan doormailen aan Maarten dan staat die vrijdag in "Het Nieuwsblad", dus duimen maar !
@turboman:
Spijtig da je zonder iets te zeggen zomaar ervandoor ging .....Last edited by E90N; 06/06/2006, 19:56.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90NYep, ik was in een soort trance in het begin.
Gewoonweg aan het genieten en reed daarmee traag, wou dat iedereen zou zien.
Vooraan heb je ook geen besef dat het achteraan dan nog trager ging.
Joyce had er dus het 2de stuk de pees op gelegd ;-)
De foto in HBVL was dus een misser, had al uitgelegd dacht ik dat de fotograaf om 12u30 al een foto is komen maken van mij en Joyce voor de auto... (pfffffffffff) De tekst die erbij staat, nogal zoiets......
Jonas had die fotograaf thans een foto per mail doorgestuurd van alle auto's maar blijkbaar toch niet gepubliceerd.
Wa een pipo....
Als Dave S vanavond de groepsfoto kan doormailen aan Maarten dan staat die vrijdag in "Het Nieuwsblad", dus duimen maar !
@turboman:
Spijtig da je zonder iets te zeggen zomaar ervandoor ging .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenK'heb de video terloops eens bekeken en hij is wel nogal schokkerig
K'zal moeilijk worden om daar iets leuks van te monteren..
Ah ja moelijk gaat ook.. Zolang de examens maar voorbij zijn
Den E90N heeft veel moeite gedaan om zo'n prettige dag in elkaar te knutselen en in goeie banen te houden en dat is echt wel HEEL ERG GOED GELUKT want het was een ZALIG DAGJE
PETJE AF VOOR DEN E90N! en een leuk cadeautje hehehe
heb echt mijn best gedaan om der mooie fragmenten uit te halen , het is natuurlijk niet gemakkelijk e , om daar den helft uit den auto te hangen en dan niet te bewegen tijdens al die veldwegeltjes, maar net daardoor heb ik maar genoeg gefilmd aja
Nu jij...U kan zien dat het filmpje een beetje in orde is! hehe
Zou je trouwens elk filmpje is kunne uploaden zodat ik ze apart eens kan bekijken? als het mogelijk is, na uw examens dan
Comment
-
Inderdaad Egon en Joyce hebben dit voortreffelijk gedaan!
Hopelijk een voorbeeld voor andere om een gelijkaardig initiatief te nemen.
Van mij hebben jullie nog grafisch materiaal tegoed, helaas tijdsgebrek ..
maar het komt .. geen nood; HEt zijn vooral veel filmpjes geworden;
Meanwhile hier de groepsfoto;
Comment
-
Thx
Hoi iedereen,ik vond het een zeer aangename dag en hopelijk is er volgend jaar een derde editie.Heb wel een beetje geschuurd op de hobbelig weg maar daar kan een audi tegen hé.Nogmaals bedankt voor de mooie foto's.Binnenkort zal ik een foto van mijn wagen op de site zetten.
Groetjes Black Wizard
(Steve)
Comment
-
hey
Oorspronkelijk geplaatst door black wizardHoi iedereen,ik vond het een zeer aangename dag en hopelijk is er volgend jaar een derde editie.Heb wel een beetje geschuurd op de hobbelig weg maar daar kan een audi tegen hé.Nogmaals bedankt voor de mooie foto's.Binnenkort zal ik een foto van mijn wagen op de site zetten.
Groetjes Black Wizard
(Steve)
Prachtwagen!
Die 18duims velgen van db baser vond ik ook prachtig (mischien wie weet ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3Hey jij was die gast met bbs he?
Prachtwagen!
Die 18duims velgen van db baser vond ik ook prachtig (mischien wie weet ... )
Die gast met die 19" BBS CkII was Juba.
dbaser heeft dezelfde velgen als de mijne, deze 18" S-Liners zijn tegenwoordig moeilijk te vinden ;-)Last edited by E90N; 07/06/2006, 17:44.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3Die 18duims velgen van db baser vond ik ook prachtig (mischien wie weet ... )
Enne, mijn velgen zijn NIET te koop, hehe!
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
Comment