Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Egon, waar haal je die datum..
Da's voor vele mensen middenin de blokperiode ?!
Na den 22ste juni (einde van mn examens) vliegen we derin voor de organisatie van wat hopelijk een pracht van een derde editie zal worden!
Egon, waar haal je die datum..
Da's voor vele mensen middenin de blokperiode ?!
Na den 22ste juni (einde van mn examens) vliegen we derin voor de organisatie van wat hopelijk een pracht van een derde editie zal worden!
Ik dacht da ge vertelde het volgend jaar vroeger te doen.
Dus mei is vroeger :-D
Trouwens hier wordt maar gesproken van steeds rekening te houden met studerende mensen, maar de werkende mensen tellen ook mee ;-)
Ik dacht da ge vertelde het volgend jaar vroeger te doen.
Dus mei is vroeger :-D
Trouwens hier wordt maar gesproken van steeds rekening te houden met studerende mensen, maar de werkende mensen tellen ook mee ;-)
Verschrikkelijk heet :-D gelukkig slapen de mensen hier allemaal goe ;-)
we zouden het later doen, ook omwille van de grotere kans op mooi weer dan..
Juist, maar ik vrees dat je in de vakantiemaanden veel volk gaat verliezen omwille van vakantieplannen en andere uitstapjes....
Is ook nog te vroeg, laat bij tijden een ballonnetje op met enkele datums en dan wordt er aan de hand daarvan een datum geprikt, zo heb ik het ook 2 keer gedaan.
Er was zelfs iemand van West-Vlaanderen op de meeting.
Jah das juist vond ik wel een rare kerel
Ik vond het het zeker waard om van Oost-vlaanderen naar Sint truiden te rijden en ben er zeker van dat dbbaser dat (West-Vlaanderen) ook de moeite vond
Jah das juist vond ik wel een rare kerel
Ik vond het het zeker waard om van Oost-vlaanderen naar Sint truiden te rijden en ben er zeker van dat dbbaser dat (West-Vlaanderen) ook de moeite vond
Comment