Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en hier kunt ge ook naar kijken
    http://video.google.nl/videoplay?doc...47564276968748

Comment

• nog filmpke
      http://video.google.nl/videoplay?doc...62203671290507

Comment

• Hoe kan ik zo'n filmpke van google op mijne pc opslaan want dat lukt me precies niet. Heb al via 'doel opslaan' geprobeerd maar nope. Als ik nog wat zoek zal ik het wel vinden maar heb geen goesting om verder te zoeken. Iemand raad?
        Ik zou dat 2de filmpke toch graag willen bewaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
          Hoe kan ik zo'n filmpke van google op mijne pc opslaan want dat lukt me precies niet. Heb al via 'doel opslaan' geprobeerd maar nope. Als ik nog wat zoek zal ik het wel vinden maar heb geen goesting om verder te zoeken. Iemand raad?
          Ik zou dat 2de filmpke toch graag willen bewaren.
          naast het filmke staat een knop downloaden.
          Deze zal echter eerst de google videospeler installeren en dan pas het video bestand (in google formaat).

Het origineel filmke bedraagt 7,6Mb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
            naast het filmke staat een knop downloaden.
            Deze zal echter eerst de google videospeler installeren en dan pas het video bestand (in google formaat).

Het origineel filmke bedraagt 7,6Mb
            Dat had ik geprobeerd maar zal het nog een keer proberen.
            Ik had gehoopt om het gewoon te kunnen opslaan om het dan via Media Player te kunnen afspelen.
            Mercikes, é!

Comment

• Tof toch enkele filmpjes wil dit nu zeggen da wij alles voor niks gefilmd hebben ? hoop da ze er nog door komen de andere films Zo'n mooie dag moet bewaard worden .

PS meer info over 2007 is in aantocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                PS meer info over 2007 is in aantocht
                Wow, da's vlug maar wel tof dat er al aan gedacht wordt.

Comment

• [QUOTE=Dominic_A3]
                  Tof toch enkele filmpjes wil dit nu zeggen da wij alles voor niks gefilmd hebben ? hoop da ze er nog door komen de andere films Zo'n mooie dag moet bewaard worden .

Inderdaad, ik mag hier toch een beetje met een teleurstelling zeggen dat het spijtig is dat er geen energie is gestoken om een mooi filmke te maken gelijk vorige editie. Ik heb het gevoel dat de tweede meeting niet AF is.
                  Er is toch ondertussen 3 maanden verstreken, examens zijn gedaan, vakanties zijn voorbij.
                  Jammeeeeeeeeer
                  Sintruin till I die

Comment

• Fimpke

[quote=E90N]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                    Tof toch enkele filmpjes wil dit nu zeggen da wij alles voor niks gefilmd hebben ? hoop da ze er nog door komen de andere films Zo'n mooie dag moet bewaard worden .

Inderdaad, ik mag hier toch een beetje met een teleurstelling zeggen dat het spijtig is dat er geen energie is gestoken om een mooi filmke te maken gelijk vorige editie. Ik heb het gevoel dat de tweede meeting niet AF is.
                    Er is toch ondertussen 3 maanden verstreken, examens zijn gedaan, vakanties zijn voorbij.
                    Jammeeeeeeeeer

Ik zal eens contact opnemen met Panterke (zal jij ondertussen ook al eens gedaan hebben) zodanig dat de 2de meeting ook af is ,desnoods vraag ik gewoon die cd-rom zie hem binnen 2 weken toch .

Comment

• [quote=E90N]
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3

Jammeeeeeeeeer
                      ik ben geen beeldkunstenaar

Comment

• Hoho, kweet dat dit persoonlijk naar mij toe is gericht, maar ik heb door persoonlijke omstandigheden, reis, herexamens, kotverhuis,.. niet echt de kans gehad om alles proper te monteren en dan doe ik het liever nog niet ipv een sloppy montage op internet te plaatsen.. T'feit dak nog nog es mn gewrichtsbanden gescheurd heb en 6 weken in de gips moet, zal alles er niet vlotter doen op verlopen..

Kbeloof er nu wat meer vaart achter te zetten, dat idd die meeting in schoonheid kan afgerond worden!

Groeten,

Sven

ps: Dominic, kwil me nog steeds inzetten voor de volgende meet samen met u tot een goed einde te brengen, daarom zou ik eens willen afkomen (hoe dat weet ik nog nie) om al eens een aantal zaken te bespreken/ideeën uit te wisselen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                          Hoho, kweet dat dit persoonlijk naar mij toe is gericht, maar ik heb door persoonlijke omstandigheden, reis, herexamens, kotverhuis,.. niet echt de kans gehad om alles proper te monteren en dan doe ik het liever nog niet ipv een sloppy montage op internet te plaatsen.. T'feit dak nog nog es mn gewrichtsbanden gescheurd heb en 6 weken in de gips moet, zal alles er niet vlotter doen op verlopen..

Kbeloof er nu wat meer vaart achter te zetten, dat idd die meeting in schoonheid kan afgerond worden!

Groeten,

Sven

ps: Dominic, kwil me nog steeds inzetten voor de volgende meet samen met u tot een goed einde te brengen, daarom zou ik eens willen afkomen (hoe dat weet ik nog nie) om al eens een aantal zaken te bespreken/ideeën uit te wisselen..
                          Van harte beterschap!

Comment

• Merci, kmoet nog veel met mn poot omhoog liggen anders komt der weer een zwelling op de grootte van een ei en slaat mn voet blauw uit..
                            Dus vlug trug offline..

Ciao en sry for the delay

Comment

• hehe

Panterken

Veel beterschap , en blij te lezen dat filmpje in orde zal komen.

Ivm 2007... moeten we zeker eens afspreken ik weet natuurlijk niet in hoever jij je nu kan verplaatsen ik wil je gerust eens komen halen ofzo om verder te bespreken en als ik je wagen moet binnen doen(22st zeker?) moet je het maar zeggen .

Kijk je hebt men msn adres , vanaf da je beter bent en je hebt tijd en zin laat je het weten zodanig dat we stilletjes aan kunnen beginnen denken aan 2007 ps veel gaan we er nog niet over zeggen op dit topic laat ze nog maar even spannend afwachten die a3 freak's

Comment

• Wat ik totnogtoe gehoord heb is al positief !
                                Goede ideeën zijn het zeer zeker !

Als er hulp nodig is...........
                                Sintruin till I die

Comment

• kan de volgende niet na de examens georganiseerd worden

Comment

• Hopelijk valt deze meeting na de examens, of er een tijdje voor (begin mei ofzo) anders moet ik hem weer aan me voorbij laten gaan

Comment

• Wie zal het zeggen wij laten nog niks los

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                                        Wie zal het zeggen wij laten nog niks los
                                        volgend jaar wil ik echt afkomen, desnoods rij ik het halve land af met men fietsken

Comment

Working...
                                        X