Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
    volgend jaar wil ik echt afkomen, desnoods rij ik het halve land af met men fietsken
    Vanwaar ben je ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Vanwaar ben je ergens?
      Lint, naast kontich, duffel, lier, boechout, hove
      ergens in de provincie antwerpen
      kwou dit jaar met de fiets afkomen maar kmoest al beginnen leren voor de examens

Comment

Lint, naast kontich, duffel, lier, boechout, hove
        ergens in de provincie antwerpen
        kwou dit jaar met de fiets afkomen maar kmoest al beginnen leren voor de examens
        Zal nen serieuzen eind zijn als ge naar het gentse moet komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
          Zal nen serieuzen eind zijn als ge naar het gentse moet komen
          I know maar voor een meeting van men lievelingsauto's heb ik dat zeker over (maar dan moet het na de examens zijn)

Comment

• We zullen ons best doen

Comment

I know maar voor een meeting van men lievelingsauto's heb ik dat zeker over (maar dan moet het na de examens zijn)
              Idem hier zenne

Comment

• GEZOCHT MENSEN VOOR OPRICHTING AUDI CLUB

Ik zoek audi freaks die samen met mij een AUDI CLUB willen oprichten
                in Oost vlaanderen volgens mij bestaat er geen enkele AUDI club in Oost vlaanderen dus ik denk dat dit zo geen slecht idee is

Wie zich geprezen voelt mag altijd iets laten weten

Groetjes Stephan

Comment

• Wat zou je dan wel doen toch met de club?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                    Wat zou je dan wel doen toch met de club?
                    Die vraag stel ik me ook.
                    Zoveel mogelijk audi-rijders bij elkaar krijgen maar wat dan?

Comment

• Af en toe een bijeenkomst onder de leden vb 1 keer per maand .....
                      ... naar meetings gaan...
                      Gewoon gezellig bij elkaar ervaringen uitwisselen ...enz

Wat heel tof moet zijn naar duitsland gaan enzo...

Alles moet spontaan blijven "niks moet maar alles mag"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                        Wat zou je dan wel doen toch met de club?

Ik vrees ook dat een Audi club niet echt een lang leven beschoren zal zijn.
                        Iedere maand een activiteit doen is op zich al veel, vooral omdat bijna iedereen andere "verplichtingen" heeft enz...
                        Het is al een heel karwei om een A3 meeting te houden en een datum vast te prikken.
                        Voor mij is 1 keer per jaar een "ferme" A3 meeting houden al meer dan goed, zo wordt het niet saai en kijk je echt uit naar de volgende keer.
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                          Ik vrees ook dat een Audi club niet echt een lang leven beschoren zal zijn.
                          Iedere maand een activiteit doen is op zich al veel, vooral omdat bijna iedereen andere "verplichtingen" heeft enz...
                          Het is al een heel karwei om een A3 meeting te houden en een datum vast te prikken.
                          Voor mij is 1 keer per jaar een "ferme" A3 meeting houden al meer dan goed, zo wordt het niet saai en kijk je echt uit naar de volgende keer.
                          Zust Egon en de volgende zal ook een ferme zijn

Comment

• @ S-LINE: Ik vind het een mooie gedachte van je om een Audi-club uit de grond te willen stampen maar ik sluit me volledig aan bij Egon.

Elke maand, het zou mooi zijn maar ik vrees ook dat het niet lang zal blijven duren.
                            Telkens een datum vastleggen, gaat niet zo simpel zijn en voordat je het weet is de maand alweer voorbij.
                            In het begin gaat men mss nog heel enthousiast reageren omdat het nieuw is maar na enkele maanden gaat het leuke er voor velen, denk ik, al af zijn en gaat het enthousiasme verminderen en het Audi clubje verdwijnen. Hoe jammer het ook is.

Nogmaals, ik vind het een tof idee van je maar, vermoedelijk, niet voor lange tijd haalbaar.

En zoals Egon ook nog zegt, een jaarlijkse A3-meeting die tot in de puntjes georganiseerd is zal veel meer voldoening geven. Je kijkt er dan ook meer naar uit om elkaar terug te zien en ik ben er zeker van dat dit qua organisatie ook al meer dan genoeg energie vraagt.

Last edited by ; 26/08/2006, 19:44.

Comment

• Het zou mischien wel iets te veel worden dat klopt
                              Laat ons uitkijken naar Meeting 2007 ale tis maar een idee he ;-)
                              Last edited by ; 26/08/2006, 22:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                                Wie zegt dat ik een club wil organizeren ?????
                                Ik moet egon op dit gebied 100% gelijk geven en u ook trouwens .
                                Maat met het laatste "de volgende zal ook een ferme zijn bedoelik a3 meeting 2007 (1dag ) dus je hebt het verkeerd opgenomen maat ps wijzig jij message
                                Oeps, sorry è dat ik me van nick vergist heb, enneuh... laat die 'maat' maar achterwege want dat klinkt te mannelijk voor mij.

Nick in vorige post wordt meteen gewijzigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                                  Oeps, sorry è dat ik me van nick vergist heb, enneuh... laat die 'maat' maar achterwege want dat klinkt te mannelijk voor mij.

Nick in vorige post wordt meteen gewijzigd.
                                  Ik dachte het wel W3N blij dat je het gewijzigd hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                                    Ik dachte het wel W3N blij dat je het gewijzigd hebt
                                    Allé dan, gij content, ik ook content.

Comment

• weeral stilte :-(
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                                        weeral stilte :-(
                                        Inderdaad,

Ah weet je waar we over kunnen praten da filmke :

waar blijft het filmpje

Comment

• Beeldmateriaal is allemaal in "cuts" geknipt (27 min resterend om te monteren), kheb zoveel mogelijk schokken der vantussen geknipt.. Update soon
                                          Last edited by ; 16/09/2006, 00:55.

Comment

Working...
                                          X