Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Limburgse Mini Meeting 3-5 augustus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Moke die ook in Mechelen op de mini-meeting was, en die deze keer rechtstreeks van Denemarken kwam:

Mét drinkbakje voor koeien

En Check-Inn plaat

Hij mag het toch hebben, zo naar denemarken en terugrijden in dit:

Comment

Als iemand nog ergens foto's van wilt...just ask

Comment

prachtige pics carlito
        er waren precies ook wel veel tuning MINI's
        die rode waarmee je meerijd,
        ik vind wel spijtig dat die wielen zo in de kassen zitten
        Last edited by ; 06/08/2007, 00:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
          prachtige pics carlito
          er waren precies ook wel veel tuning MINI's
          die rode waarmee je meerijd,
          ik vind wel spijtig dat die wielen zo in de kassen zitten
          Ja, dat zijn eigenlijk 4 reservebandjes

Is mijn neef zijn wagen.

Is wel van plan velgen te steken, maar dan kwam er een kleine, dan een huis,....

Maar binnen dit en een jaar heeft ie wss Starmags steken denk ik....

En mss gaat die Zeemax kit er wel terug af

Comment

jammer van die aangereden achterkant...

Maar mss een geluk bij een ongeluk... nu kan ie 'm sneller volledig in orde zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Zeer mooi exemplaar:

Nog eentje

Allemaal van dezelfde eigenaar trouwens
              Zo 'n mooi ding! Ben bij dieje mens ooit 'n quickshift gaan halen voor m'n mini, die heeft er inderdaad 'n hele hoop staan en allemaal even mooi!

Die metallic groene is trouwens 'n bijzonder snelle, tenzij em ondertussen de snelle moteur eruit gehaald heeft..

Jammer dat ik er niet geraakt ben! Volgend jaar moet m'n eigen mini af zijn, dan kan ik niet anders als afzakken naar die meeting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                Zo 'n mooi ding! Ben bij dieje mens ooit 'n quickshift gaan halen voor m'n mini, die heeft er inderdaad 'n hele hoop staan en allemaal even mooi!

Die metallic groene is trouwens 'n bijzonder snelle, tenzij em ondertussen de snelle moteur eruit gehaald heeft..

Jammer dat ik er niet geraakt ben! Volgend jaar moet m'n eigen mini af zijn, dan kan ik niet anders als afzakken naar die meeting
                Die polynesian bedoel je?

Dat verklaart in ieder geval die grote oliekoeler voor de grille ja

En die grijze inno is spijtig genoeg minder mooi dan eerst. Toen ie net af was is er op een meeting ene achterin geknald, en aangezien kofferkleppen van innocenti's bijna niet te vinden zijn zit er nu een polyesteren op, maar die is eigenlijk lelijk omdat ze gebroebeld is

Comment

'k ben ze gisteren in de namiddag allemaal tegengekomen in Nieuwerkerken.
                  Bij de lift van Carlito hebk zelfs nog gedacht " allez zo'n bodykit en daar zo'n smalle bandjes onder"

Zeer leuk

Comment

Die polynesian bedoel je?

Dat verklaart in ieder geval die grote oliekoeler voor de grille ja

En die grijze inno is spijtig genoeg minder mooi dan eerst. Toen ie net af was is er op een meeting ene achterin geknald, en aangezien kofferkleppen van innocenti's bijna niet te vinden zijn zit er nu een polyesteren op, maar die is eigenlijk lelijk omdat ze gebroebeld is
                    Nu ge 't zegt, 't was idd zo 'n speciaal reekske.. Daar zit echt 'n potent blokkie in. Veel feller als dat moet 't niet worden voor 'n straat-auto

Die grijze inno draait toch al 'n paar jaar mee nee? Nooit gezien dat daar 'n poly kofferklep op zit.. Jammer dat zoiets gebeurd op 'n meeting, zelf ook al eens zo 'n stunt meegemaakt. Dat verwacht ge echt niet op zo 'n bijeenkomsten waar iedereen zo gesteld is op z'n auto

Comment

Ik ben gisteren ook geweest, we zijn wel meer dan een uur verkeerd gereden, maar het is uiteindelijk toch gelukt.

Ik heb de mini van Fantastic ook zien staan, hij stond trouwens maar enkele meters van de onze ! Maar het probleem is dat ik de auto's wel herken, maar ik onthoudt nooit gezichten...
                      Ik ben even bij je mini blijven staan maar niemand gezien.
                      Ik zal eens wat meer tijd moeten vrijmaken om naar AW meetings te komen.

Voor de rest waren er heel veel mooie exemplaren bij, wel spijtig dat we nogal laat zijn aangekomen en ook niets van rondritten hebben meegedaan.

Ik post zo meteen nog wel wat foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                        Ik ben gisteren ook geweest, we zijn wel meer dan een uur verkeerd gereden, maar het is uiteindelijk toch gelukt.

Ik heb de mini van Fantastic ook zien staan, hij stond trouwens maar enkele meters van de onze ! Maar het probleem is dat ik de auto's wel herken, maar ik onthoudt nooit gezichten...
                        Ik ben even bij je mini blijven staan maar niemand gezien.
                        Ik zal eens wat meer tijd moeten vrijmaken om naar AW meetings te komen.

Voor de rest waren er heel veel mooie exemplaren bij, wel spijtig dat we nogal laat zijn aangekomen en ook niets van rondritten hebben meegedaan.

Ik post zo meteen nog wel wat foto's
                        Ah, ik heb u niet gezien.
                        Denk wel dat ik u herkend zou hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                          'k ben ze gisteren in de namiddag allemaal tegengekomen in Nieuwerkerken.
                          Bij de lift van Carlito hebk zelfs nog gedacht " allez zo'n bodykit en daar zo'n smalle bandjes onder"

Zeer leuk
                          Ah, toen reed ik nog mee

Comment

Dit is onze mini:

Last edited by ; 06/08/2007, 23:38.

Comment

Comment

Hey, die rode op die trailer ken ik

Ik heb trouwens u mini zien staan.

Kheb hem nog als voorbeeld tov mijn neef gebruikt waarom ik geen open dak steek

Comment

Fantastic zijn kar !

Het blijven toch heel knappe velgen

Comment

Hey, die rode op die trailer ken ik

Ik heb trouwens u mini zien staan.

Kheb hem nog als voorbeeld tov mijn neef gebruikt waarom ik geen open dak steek
                                    Het kwam nochtans goed van pas gisteren hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                                      Het kwam nochtans goed van pas gisteren hoor
                                      Dat betwist ik niet.

Maar ik wil dan een zwart gespoten dak ook.

En dat kan niet

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X