Something I would like to have...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondritten Kom Op Tegen Kanker
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWie zou die vrouwemagneet zijn denk je
fak, jij deugniet, gij hebt dat in den duik getrokken
't was wel voor die rijpere chaufeur naast mij hoor
Wijze man, trouwens, maar een enorm bangelijke corvette!
Geruchten gaan de ronde dat ie bijna 800 pk zou hebben, in elk geval hoorde je nog net de dump-valve tussen het gebrul van de 8 lekkere cilinders...
Op een bepaald moment reden we in 't optrekken 110mph op een klein baantje, ik kreeg kippevel, mijn armhaar stond kaarsrecht (en bijna iets anders ook)
Voor mij was het echt de moeite! Een verstandige chauffeur ook, we vlogen door de wegels, maar in de bochten was hij super voorzichtig voor tegenliggers. Op een bepaald moment zat er een oud ventje op zijn stoel buiten, kin op de wandelstok leunend, ie zwaaide dat we gek waren, die gaat dat wel heel de namiddag mogen doen hebben
Maar met zo een gebrul zou je voor minder denken dat we gek zijn. Echt mega-bangelijke corvette! En geweldig in 't rijden. Niet echt een stadswagen.
Z'n Ferrari was stukken beschaafder zei hij.
M'n zoon stapte uit de Lambo en had blijkbaar tegen die chauffeur verteld dat we een hondje gekocht hadden
Wie peist er nu aan hondjes in een Lamborghini
Thx Zwoemba voor de tip en vooral de mooie foto's!
@vroem-vroem: de volgende keer moet ge wel ne keer uw gerief tonen he__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
't was wel voor die rijpere chaufeur naast mij hoor
@vroem-vroem: de volgende keer moet ge wel ne keer uw gerief tonen he
Mijn gerief , ik durf mijn broek niet afsteken ze voor al dat volk. Maar als je mijn fotogerief wil zeggen, tzal wel nog eens passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Geruchten gaan de ronde dat ie bijna 800 pk zou hebben, in elk geval hoorde je nog net de dump-valve tussen het gebrul van de 8 lekkere cilinders...
Comment
-
Die 610 was precies al ferm genoeg voor mij
Missine zei het ook nog dat de ophanging niet volledig afgestemd was, we hebben dat gevoeld, we zaten met ons hoofd bijna tegen 't dak tijdens een optrekmanoevre op een 'boebel' in de weg
Als ik er zo achteraf bij nadenk: die 20€ heeft me serieus deugd gedaan - betere sensaties dan in plopsaland (zelfs het starten van zo een motor is een deugd - de geur alleen al ), m'n zoon heeft ook genoten (al beet het springkasteel ook serieus in zijn been) en we hebben nog een goed doel gesteund ook, waar ik niet anders kan dan volledig achterstaan.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment