Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondritten Kom Op Tegen Kanker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Something I would like to have...

Comment

knappe foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        Wie zou die vrouwemagneet zijn denk je

fak, jij deugniet, gij hebt dat in den duik getrokken

't was wel voor die rijpere chaufeur naast mij hoor
        Wijze man, trouwens, maar een enorm bangelijke corvette!
        Geruchten gaan de ronde dat ie bijna 800 pk zou hebben, in elk geval hoorde je nog net de dump-valve tussen het gebrul van de 8 lekkere cilinders...
        Op een bepaald moment reden we in 't optrekken 110mph op een klein baantje, ik kreeg kippevel, mijn armhaar stond kaarsrecht (en bijna iets anders ook)

Voor mij was het echt de moeite! Een verstandige chauffeur ook, we vlogen door de wegels, maar in de bochten was hij super voorzichtig voor tegenliggers. Op een bepaald moment zat er een oud ventje op zijn stoel buiten, kin op de wandelstok leunend, ie zwaaide dat we gek waren, die gaat dat wel heel de namiddag mogen doen hebben

Maar met zo een gebrul zou je voor minder denken dat we gek zijn. Echt mega-bangelijke corvette! En geweldig in 't rijden. Niet echt een stadswagen.
        Z'n Ferrari was stukken beschaafder zei hij.

M'n zoon stapte uit de Lambo en had blijkbaar tegen die chauffeur verteld dat we een hondje gekocht hadden
        Wie peist er nu aan hondjes in een Lamborghini

Thx Zwoemba voor de tip en vooral de mooie foto's!

@vroem-vroem: de volgende keer moet ge wel ne keer uw gerief tonen he

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

't was wel voor die rijpere chaufeur naast mij hoor

@vroem-vroem: de volgende keer moet ge wel ne keer uw gerief tonen he
          hehe, in de duik fotos zijn nog steeds de beste

Mijn gerief , ik durf mijn broek niet afsteken ze voor al dat volk. Maar als je mijn fotogerief wil zeggen, tzal wel nog eens passen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Geruchten gaan de ronde dat ie bijna 800 pk zou hebben, in elk geval hoorde je nog net de dump-valve tussen het gebrul van de 8 lekkere cilinders...
            Turbo opgezet en nu heeft 'ie 610 pk. Volgende stap is de vering harder zetten

Comment

Die 610 was precies al ferm genoeg voor mij
              Missine zei het ook nog dat de ophanging niet volledig afgestemd was, we hebben dat gevoeld, we zaten met ons hoofd bijna tegen 't dak tijdens een optrekmanoevre op een 'boebel' in de weg

Als ik er zo achteraf bij nadenk: die 20€ heeft me serieus deugd gedaan - betere sensaties dan in plopsaland (zelfs het starten van zo een motor is een deugd - de geur alleen al ), m'n zoon heeft ook genoten (al beet het springkasteel ook serieus in zijn been) en we hebben nog een goed doel gesteund ook, waar ik niet anders kan dan volledig achterstaan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
              X