Prachtige foto's van prachtige karren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTG via 6-Speed
Collapse
X
-
Ook hier, heel erg bedankt om te komen. Ik hoop dat iedereen het een beetje leuk vond. Ik vond de opkomst voor een eerste keer zeker geslaagd.
De fotograaf heeft mij intussen ook de foto's bezorgd ... en die zijn heel erg de moeite. Ik probeer ze voor woensdag online te hebben. Ik post hier wel een linkje met de juiste URL.
Ik heb gisterenavond ook een video'tje online gezet:
The first Daggie.Be GTG ... organised in Ternat, Belgium. We had many Porsches, BMW M3's, a Lamborghini, Audi RS6, Honda S2000, ... not bad for a first time....
De video van de driveby zal beetje bewerkt moeten worden, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Paar teasers:
Er komt zeker nog een volgende editie .. en deze keer, zal ik ook een aantal mensen van hier uitnodigen. Het is een 4tal jaar geleden (heb hier nog een account "Daggie", maar ik weet niet meer op welk emailadres) dat ik hier kwam lezen. Blijkbaar had ik sneller moeten terugkomen, want hier zitten ook echte liefhebbers met mooie en snelle wagens !
Nogmaals bedankt voor de komst !
Comment
-
't Was zeker de moeite Daggie...heel tof initiatief!
Turboman, Leftlane en M-Optic..van harte bedankt om langs te komen met jullie knappe wagens...
Rami: aangename kennismaking, en het geluid van je Lambo ga ik niet licht vergeten...'k denk ook dat het hondje van BBB daar een trauma aan over gehouden heeft
tot de volgende hé mannen!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb net eens diagonaal door de foto's gekeken en er zitten foto's bij van de witte BMW
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Ik heb snel-snel een gallery online gezet:
Als er mensen grote foto's willen, stuur mij PM met welke je wil, dan mail ik die met veel plezier door. (maar het kan zijn dat je moet wachten tot eind volgende week. Ik heb de foto's niet mee op verlof)
edit: Pics and movies: http://www.daggie.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenKrijg je die spritzvlekken van turbofrak nog uit je zetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb snel-snel een gallery online gezet:
Als er mensen grote foto's willen, stuur mij PM met welke je wil, dan mail ik die met veel plezier door. (maar het kan zijn dat je moet wachten tot eind volgende week. Ik heb de foto's niet mee op verlof)
Tot de volgende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb snel-snel een gallery online gezet:
Comment
-
Nope.
Ik heb enkel mensen aangesproken die ik kende (of die ik van op Internet kende). En aangezien het 4 jaar geleden was, dat ik op dit forum zat ...
Volgende keer, zal ik eens horen bij de vaste kern hier om ook wat van de bezoekers hier uit te nodigen. Echte aankondigingen zullen nooit komen, anders komt er meer volk kijken dan er auto's staan ...
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWas deze hier aangekondigd of...?
Comment
Comment