Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Days Zandvoort 7-8 Juli 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Days Zandvoort 7-8 Juli 2007

De Porsche Club Holland (PCH), in samenwerking met Rensportschool Zandvoort (RSZ), nodigt alle Porsche rijders en -fans uit voor de vierde editie van de Porsche Zandvoort Days (PZD).

Deze internationale Porsche happening vindt plaats op 7 en 8 juli op Circuit Park Zandvoort, een beroemd circuit in de duinen, vlak bij het strand van Zandvoort. Deelnemers kunnen inschrijven in drie verschillende klassen: Fun, Sport and Race, terwijl op zondag 8 juli een aparte Classic klasse is opgenomen Er zijn vele neven-activiteiten op het circuit en er zullen heel veel speciale Porsche modellen te zien zijn. Een absolute 'must' voor alle Porsche fans! De deelnemers krijgen per dag en per klasse ruim 2,5 uur rijtijd op het circuit. Professionele baancommissarissen, medische diensten, reddingsdiensten en banden- en auto service staan beschikbaar voor uw comfort en veiligheid.

Klasse indeling
    FUN: rijders met geen of weinig circuit ervaring; niet-gemodificeerde Porsches op straatbanden (DOT indicatie verplicht).

SPORT: rijders met circuitervaring; licht gemodificeerde Porsches op straatbanden (DOT indicatie verplicht).

RACE: rijders met race ervaringen licentie; gemodificeerde Porsches en Porsche raceauto's. Slicks zijn toegestaan. Rolkooi en racekleding zijn verplicht.

CLASSIC: niet gemodificeerde klassieke Porsches, gefabriceerd voor 1978, op straatbanden (DOT indicatie verplicht). Deze klasse zal alleen op zondag 8 juli rijden en onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen. Indien er te weinig aanmeldingen zijn, worden de klassiekers bij de Fun klasse gevoegd.
    Helm (voor rijder en passagier), veiligheidsgordels, sleepogen voor en achter zijn verplicht in alle klassen. Verlichting is verplicht bij regenachtig weer. Passagiers (minimum leeftijd 16 jaar!) worden alleen toegelaten na ondertekening van een vrijwaringsverklaring.
    GELUIDSRESTRICTIE: er geldt een absolute geluidsrestrictie van 90 dB per auto.

Uitnodiging voor de Porsche Zandvoort Days 2007
    De Porsche Club Holland (PCH), in samenwerking met Rensportschool Zandvoort (RSZ), nodigt alle Porsche rijders en -fans uit voor de vierde editie van de Porsche Zandvoort Days (PZD).

Deze internationale Porsche happening vindt plaats op 7 en 8 juli op Circuit Park Zandvoort, een beroemd circuit in de duinen, vlak bij het strand van Zandvoort. Deelnemers kunnen inschrijven in drie verschillende klassen: Fun, Sport and Race, terwijl op zondag 8 juli een aparte Classic klasse is opgenomen Er zijn vele neven-activiteiten op het circuit en er zullen heel veel speciale Porsche modellen te zien zijn. Een absolute 'must' voor alle Porsche fans! De deelnemers krijgen per dag en per klasse ruim 2,5 uur rijtijd op het circuit. Professionele baancommissarissen, medische diensten, reddingsdiensten en banden- en auto service staan beschikbaar voor uw comfort en veiligheid.

Klasse indeling
    FUN: rijders met geen of weinig circuit ervaring; niet-gemodificeerde Porsches op straatbanden (DOT indicatie verplicht).

SPORT: rijders met circuitervaring; licht gemodificeerde Porsches op straatbanden (DOT indicatie verplicht).

RACE: rijders met race ervaringen licentie; gemodificeerde Porsches en Porsche raceauto's. Slicks zijn toegestaan. Rolkooi en racekleding zijn verplicht.

CLASSIC: niet gemodificeerde klassieke Porsches, gefabriceerd voor 1978, op straatbanden (DOT indicatie verplicht). Deze klasse zal alleen op zondag 8 juli rijden en onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen. Indien er te weinig aanmeldingen zijn, worden de klassiekers bij de Fun klasse gevoegd.
    Helm (voor rijder en passagier), veiligheidsgordels, sleepogen voor en achter zijn verplicht in alle klassen. Verlichting is verplicht bij regenachtig weer. Passagiers (minimum leeftijd 16 jaar!) worden alleen toegelaten na ondertekening van een vrijwaringsverklaring.
    GELUIDSRESTRICTIE: er geldt een absolute geluidsrestrictie van 90 dB per auto.

Prijzen
    Deelnameprijs per auto en per klasse:
    € 275 op zaterdag;
    € 250 op zondag;
    € 475 voor beide dagen.

Alle beschikbare Pitboxen zijn imiddels verhuurd. Er is nog wel beperkte ruimte achter de pitboxen beschikbaar, of u kunt zich op een wachtlijst laten plaatsen. Neem hiervoor svp contact op met de organisatie
    Bij niet of gedeeltelijke deelname en/of uitsluiting als gevolg van overschrijding van de maximale geluidslimiet, vindt geen restitutie van inschrijfgeld plaats.

Inschrijven
    Het Inschrijfformulier is on-line beschikbaar (hier klikken). Na ontvangst van uw inschrijving en uw betaling ontvangt u een schriftelijke bevestiging van deelname. N.B. Alle rijders en passagiers moeten een vrijwaringsverklaring tekenen voor toegang tot het circuit verleend kan worden. PCH, RSZ en Circuit Park Zandvoort wijzen elke aansprakelijkheid nadrukkelijk af.
    Programma (onder voorbehoud)
    Zaterdag 7 juli
    Fun, Sport en Race: elk 4 x 40 minuten
    07:00 - 10:00 - inschrijving
    08:30 - rijders briefing (verplicht)
    09:00 - 12:20 - circuit open, groepen wisselen om de 40 minuten
    12:20 - 13:20 - pauze / demo’s / 'Vet Cool Man!'
    13:30 - 18:00 - circuit open, groepen wisselen om de 40 minuten
    Zondag 8 juli
    Fun, Sport, Race and Classic: elk 4 x 35 minuten*
    07:00 - 10:00 - inschrijving
    08:30 - rijders briefing (verplicht)
    09:00 - 12:30 - circuit open, groepen wisselen om de 35 minuten
    12:30 - 13:30 - pauze / demo’s / guppy driving
    13:30 - 18:00 - circuit open, groepen wisselen om de 35 minuten
    * Fun and Sport klasse worden gecombineerd in eerste en laatste sessie

Bezoekers
    Toegang voor bezoekers is gratis.
    Parkeren € 5 per dag; beperkte parkeermogelijkheid op Paddock 2 (uitsluitend Porsches) €10 per dag.

To ziens in Zandvoort – be there!

Bron

Dus:
    Wat? Porsche days
    Waar? Circuit Zandvoort.
    Wanneer? 7-8 Juli 2007
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

s'avonds naar schepskermis zuipen, dus nee dank u.

Tot donderdag.

Comment

Aanwezig: (Quoten en untaggen, gelieve wagen en nrplaat erbij te zetten)

Zaterdag 7 Juli
      • ....
      Zondag 8 Juli
      • Denniske (Volvo V50, EGA-...)
      • ...
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Aanwezig: (Quoten en untaggen, gelieve wagen en nrplaat erbij te zetten)

Zaterdag 7 Juli
        • Carlito (Porsche 930, ZL-ZF-nogwa)
        • ....
        Zondag 8 Juli
        • Denniske (Volvo V50, EGA-...)
        • Carlito (Porsche 930, ZL-ZF-nogwa)
        • ...
        Last edited by ; 05/07/2007, 23:59.

Comment

mijne porsche is nog "under construction"

Comment

Ik hoop die 930 daar verkocht te krijgen.

Als er ergens een doelgroep is, loopt die daar rond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ik hoop die 930 daar verkocht te krijgen.

Als er ergens een doelgroep is, loopt die daar rond
              is niet zeker...de meeste hebben er al eentje hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                is niet zeker...de meeste hebben er al eentje hé
                pfffff....

Comment

DOT indicatie verplicht, wat wordt hiermee bedoeld?

ik zal eens vragen of ik kan komen maar als het gaat is het hoogstwaarschijnlijk niet met AW dus zet ik het hier maar niet neer

edit: moet je eigenlijk met een porsche komt en als je met een gewone BMW komt, gewoon om te kijken, moet je dan ook 250€ betalen?!?
                  Last edited by ; 07/07/2007, 14:10.

Comment

Ben net terug.

Was leuk, veel Porsches, maar ook DB9 () en Diablo morgen meer.

Comment

Ff iets uitgebreiders schrijven.

Rond 7.15 stond ik bij Lotuzzz voor de deur, klaar voor een lange dag.

Aangekomen vanmorgen rond 9.30-10.00, nog niet veel Porsches te zien van bezoekers, maar op het circuit was al wat activiteit.
                      Kreeg natuurlijk al direct naar mijn voeten omdat ik te snel in de paddock had gereden (was een leeg plein van 1km² ofzo ). Uiteindelijk toch blij dat ik geen zotte dingen uitgehaald had nu ik plaats had
                      Porsche geparkeerd, praatje gaan slaan met Van Beurden, heel de dag wat rondgelopen, en 10min voor we vertrokken hadden we door dat we gratis rondjes op circuit konden meerijden met Van Beurden. Spijtig genoeg waren 2 van zijn 3 wagens buiten gebruik, dus ging het vandaag niet. Morgen dus wss paar rondjes meerijden met de Porsche (Die Baygou die vorig jaar Belcar reed).

Ik zie het al helemaal zitten

Ahja, vandaag 480km gereden op 1 tank Zuinig op snelweg dat dat is!

Comment

Thanks voor het verslag. Heb al spijt dat ik er niet bij kan zijn dit weekend.

Het is trouwens Bongou, niet Baygou.

Dit was hun Porsche vorig seizoen (in een iets minder moment).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ff iets uitgebreiders schrijven.

Rond 7.15 stond ik bij Lotuzzz voor de deur, klaar voor een lange dag.

Aangekomen vanmorgen rond 9.30-10.00, nog niet veel Porsches te zien van bezoekers, maar op het circuit was al wat activiteit.
                          Kreeg natuurlijk al direct naar mijn voeten omdat ik te snel in de paddock had gereden (was een leeg plein van 1km² ofzo ). Uiteindelijk toch blij dat ik geen zotte dingen uitgehaald had nu ik plaats had
                          Porsche geparkeerd, praatje gaan slaan met Van Beurden, heel de dag wat rondgelopen, en 10min voor we vertrokken hadden we door dat we gratis rondjes op circuit konden meerijden met Van Beurden. Spijtig genoeg waren 2 van zijn 3 wagens buiten gebruik, dus ging het vandaag niet. Morgen dus wss paar rondjes meerijden met de Porsche (Die Baygou die vorig jaar Belcar reed).

Ik zie het al helemaal zitten

Ahja, vandaag 480km gereden op 1 tank Zuinig op snelweg dat dat is!
                          zijn er al kooplustigen voor die 930?

Comment

Mijn relaas van de dag, met foto's:

Na tienen vrijdagavond belt Carlo: "Je kan mee!"

Joepie!!

"Vertrek hier om 7u, dus even later pik ik je op"

Aargh

Maar voor auto-toestanden raak ik áltijd op tijd uit bed.

7.15u, 'k Zet mij alvast buiten, en de eerste auto die aan komt rijden laat luchtgekoeld geblaf weergalmen tussen de huizen van het slapende centrum Vosselaar. Zalig, mijn taxi

Even het stuur mogen nemen tot aan de snelweg, alwaar Meister Carlito het terug mocht overpakken, en ik de ViaMichelin-papieren in handen kreeg

Foto overbelicht door het mooie felle ochtendzonnetje, heb er dan maar iéts van proberen te maken

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Eerste pitstop aan de grensovergang met Nederland om 7.35u

Carlo wat drinken halen, ik een koffiekoekje eten van de voorraad waarvoor 'ie gezorgd had

Terug op weg in het zonnetje, blij dat we het goede asfalt van het Nederlandse deel van de E34 bereikt hadden. Nu was de muziek uit het last-minute gemonteerde radiootje tenminste hoorbaar!

Queen, TOTO, Tears for Fears... Gepaster kon niet

In Eindhoven een grote omleiding moeten volgen omdat de snelweg afgesloten was. Een trailer met een 996 4S en 993 4S, beide in showroomstaat, betekende dat we nog juist zaten. Zalig.

Vianen, ongeveer halfweg, nog een pi(t)sstop

Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Iets voor 10 uur Circuit Park Zandvoort bereikt, en ons in de paddock naast een andere 930 turbo geparkeerd.

Direct duidelijk gemaakt wat de bedoeling was:

Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Deze morgend half 10...ik dacht, ik kom is uit mijne nest.
                                  Ik strompel naar mijn laptop, doe dat scherm open. Aha, Carlito zegt iets....

=>Goesting om mee te gaan naar zandvoort? In een uurke kom ik u opppikken > OK

Comment

mijn zicht naar achter

Comment

en opzij

Comment

Working...
                                      X