Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige foto's Dennisje, ik zie toch een lichte verbetering qua scherpte in uw foto's tov die van mij,
we zouden het eigenlijk eens naast elkaar moeten leggen om echt het verschil te zien .
Btw, heb je de camerasettings die ik je had doorgegeven niet geprobeerd? Ik zie geen zijdelingse shots...
Neen, ik heb nergens zijdelingse shots kunnen nemen. Het was mijn eerste keer Zandvoort, en dan weet je meestal nog niet waar je kan gaan staan om goede foto's te nemen. Heb maar op 1 plaats foto's genomen van de wagens op circuit .. en dat was door een poort. Niet veel meebewegen dus
Volgende keer beter!
Neen, ik heb nergens zijdelingse shots kunnen nemen. Het was mijn eerste keer Zandvoort, en dan weet je meestal nog niet waar je kan gaan staan om goede foto's te nemen. Heb maar op 1 plaats foto's genomen van de wagens op circuit .. en dat was door een poort. Niet veel meebewegen dus
Volgende keer beter!
Ik ken ook niets van Zandvoort, tja, volgende keer beter .
Comment