Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Days Zandvoort 7-8 Juli 2007
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
En de laatsten
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenQua opkomst is dit toch precies niet te vergelijken met de Francorchamps Porsche Days, correct?
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBtw, heb je de camerasettings die ik je had doorgegeven niet geprobeerd? Ik zie geen zijdelingse shots...
Volgende keer beter!1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNeen, ik heb nergens zijdelingse shots kunnen nemen. Het was mijn eerste keer Zandvoort, en dan weet je meestal nog niet waar je kan gaan staan om goede foto's te nemen. Heb maar op 1 plaats foto's genomen van de wagens op circuit .. en dat was door een poort. Niet veel meebewegen dus
Volgende keer beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMisschien ga ik de volgende editie ook eens rondloeken. Maar heb de geen betere foto's van Chika's?
Comment
-
Dat het niet superdruk was, maakte het wel 'chill'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMERCI CARLITO!!!!!!! BIG THANKSOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenals zijnde uw collega van de dag ervoor wil ik dat nog even onderstrepen
Alles beter dan alleen rijden.
Khoop alleen dat ik mij een beetje gedragen heb naar jullie normen
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDe aankomst van Carlito en TTN (Sorry voor slechte foto, 'k was aant bellen)Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenForumkar
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMisschien ga ik de volgende editie ook eens rondloeken. Maar heb de geen betere foto's van Chika's?Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenjawel, maar die zijn hier off topic . Carlo heeft er nog veel meer
Ik zou niet durven
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat het niet superdruk was, maakte het wel 'chill'
Comment
Comment