Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Days Zandvoort 7-8 Juli 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• En de laatsten

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Qua opkomst is dit toch precies niet te vergelijken met de Francorchamps Porsche Days, correct?

Comment

• Prachtige foto's Dennisje, ik zie toch een lichte verbetering qua scherpte in uw foto's tov die van mij,
                      we zouden het eigenlijk eens naast elkaar moeten leggen om echt het verschil te zien .

Comment

• Btw, heb je de camerasettings die ik je had doorgegeven niet geprobeerd? Ik zie geen zijdelingse shots...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Qua opkomst is dit toch precies niet te vergelijken met de Francorchamps Porsche Days, correct?
                          Helemaal correct. Ok, 't was een leuk evenement in Zandvoort. Maar in Francorchamps was de opkomst zovéél groter. Jammer eigenlijk ..

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Btw, heb je de camerasettings die ik je had doorgegeven niet geprobeerd? Ik zie geen zijdelingse shots...
                          Neen, ik heb nergens zijdelingse shots kunnen nemen. Het was mijn eerste keer Zandvoort, en dan weet je meestal nog niet waar je kan gaan staan om goede foto's te nemen. Heb maar op 1 plaats foto's genomen van de wagens op circuit .. en dat was door een poort. Niet veel meebewegen dus
                          Volgende keer beter!
                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Neen, ik heb nergens zijdelingse shots kunnen nemen. Het was mijn eerste keer Zandvoort, en dan weet je meestal nog niet waar je kan gaan staan om goede foto's te nemen. Heb maar op 1 plaats foto's genomen van de wagens op circuit .. en dat was door een poort. Niet veel meebewegen dus
                            Volgende keer beter!
                            Ik ken ook niets van Zandvoort, tja, volgende keer beter .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                              Misschien ga ik de volgende editie ook eens rondloeken. Maar heb de geen betere foto's van Chika's?
                              jawel, maar die zijn hier off topic . Carlo heeft er nog veel meer

Comment

• damn dit ziet er precies wel echt fijn uit

Comment

• Dat het niet superdruk was, maakte het wel 'chill'
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    MERCI CARLITO!!!!!!! BIG THANKS
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    als zijnde uw collega van de dag ervoor wil ik dat nog even onderstrepen
                                    Zoals reeds gezegd door RRD, geen dank.

Alles beter dan alleen rijden.
                                    Khoop alleen dat ik mij een beetje gedragen heb naar jullie normen

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    De aankomst van Carlito en TTN (Sorry voor slechte foto, 'k was aant bellen)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Forumkar

Merci voor de foto's!

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                    Misschien ga ik de volgende editie ook eens rondloeken. Maar heb de geen betere foto's van Chika's?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    jawel, maar die zijn hier off topic . Carlo heeft er nog veel meer
                                    Ik?

Ik zou niet durven

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Dat het niet superdruk was, maakte het wel 'chill'
                                    Zondag was het een pák drukker. Maar nog steeds niet echt opwindend te noemen. Er was zelfs geen 599 of DB9 om mijn dag goed te maken

Comment

• Paar van mijn foto's.

Een mooie Chamonix 550

Comment

• Naast zijn broertje

Naast Remus is er blijkbaar ook een Romulus (net als bij de Romeinen dus)

Comment

• De chauffeuze van de 9ff Cayman

Mooiste RS aanwezig

Comment

Working...
                                          X