Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nürburgring maandag 23 Juli, wie gaat er mee ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nürburgring maandag 23 Juli, wie gaat er mee ?

Beste autofreaks,

ik zou graag heel binnenkort es een dagje naar de nordschleife gaan. Om eens de sfeer daar ter plaatse te gaan opsnuiven en misschien zelf ook 1 (of 2 ) toerkes te rijden.

Wel zou ik graag hebben dat er iemand mee is die daar zijne weg al een beetje kent en de mooie plaatsjes weet zijn, want als ik alles zelf ga moeten uitzoeken, vrees ik veel kostbare tijd te verliezen, het is immers niet bij de deur voor mij. Ben zelf van Maldegem (regio Gent - Brugge).

Qua data past het eigenlijk allemaal voor mij, tijdens de week of in het weekend. Misschien best in de week omdat het dan rustiger is om zelf even de ring op te gaan ? Weekend is ook goed hoor voor mij, dan valt er misschien meer te beleven. Maar de ring moet dus wel open zijn voor bezoekers.

Zo, laat es horen wie er nog zin heeft om mee te gaan en wanneer ? Van zodra ik een paar data binnen heb, nemen we er diegene uit die voor iedereen past en pas ik de topictitel aan. Zou er graag een leuke lange dag van maken !

Eventueel kunnen er in mijn mobiel nog 2 toffe kerels meerijden. Zelf zullen we ook reeds met 2 zijn.

Laat jullie maar horen
    Last edited by ; 12/07/2007, 21:54.

Jah, de datum staat vast, maandag 23 juli ga ik naar de Ring, samen met nen maat van mij. Allebei voor de eerste keer, spannend

De ring is dan gans de namiddag open, van 13 uur tot 19u30, dus er zal wel beleving genoeg zijn. Want zoveel dagen zijn er niet dat je als bezoeker nog kan rijden in de zomer, of het is enkel savonds na 17 uur.

Hopelijk kan ik nog afspreken met enkele anderen van hier op et forum ? Zou leuk zijn, zeker als er iemand tussenzit die daar al wat ervaring heeft Misschien kunnen we dan ook ergens afspreken en samen naar ginder tuffen....

Je moet in dit topic maar laten weten als je zou meegaan en van waar je ergens bent.

Comment

Kan er iemand van de moderators de topic titel aanpassen aub ?

Mag worden:

Nürburgring maandag 23 Juli, wie gaat er mee ?

Thx !!

Comment

komaan, waar zitten de echte autoliefhebber die eens mee mogen van hun vrouw

Comment

Steven,
          titel aangepast , u kan dit beter via feedback vragen. Thx

Comment

Is misschien een stomme vraag, maar past het voor de meesten niet beter op 21 juli? Dan moeten tenminste 90% toch niet werken niet?

Comment

mmmm zo'n rondje tussen de F1 bolides zou ik nie afslaan, maar helaas mag je dan niet met je eigen wagen toerkes maken, jammer toch

weekend van 21-22 juli ist grote prijs F1 in Duitsland makker, dus no go

Zoals ik reeds zei, veel dagen zijn er niet beschikbaar, hier vind je de agenda:

Ik ga in elk geval de 23ste en in dit topic wil ik mensen bijéén krijgen die ook die dag gaan. Dus andere data voor een ander topic houden aub, er zullen er zeker nog volgen als het ginds een beetje meevalt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                mmmm zo'n rondje tussen de F1 bolides zou ik nie afslaan, maar helaas mag je dan niet met je eigen wagen toerkes maken, jammer toch

weekend van 21-22 juli ist grote prijs F1 in Duitsland makker, dus no go

Zoals ik reeds zei, veel dagen zijn er niet beschikbaar, hier vind je de agenda:

Ik ga in elk geval de 23ste en in dit topic wil ik mensen bijéén krijgen die ook die dag gaan. Dus andere data voor een ander topic houden aub, er zullen er zeker nog volgen als het ginds een beetje meevalt
                Crap rats vergeten.

Comment

Ik ben ook aan het denken om de 23ste eens naar daar te bollen
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Ik ben ook aan het denken om de 23ste eens naar daar te bollen

NICE ! Tegen vant weekend zullen we wel zien wie er effectief nog meegaat en dan spreken we eventueel een plaats af om samen te rijden nr ginder hé. Hoe meer zielen, hoe meer peekaa's hoplaa

Comment

momenteel beloven ze aangenaam rubber weer voor volgende week maandag, een reden te meer om niet thuis te blijven

hoe meer sportieve zielen, hoe meer opgejaagde vreugde.

Comment

Working...
                      X