Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knappe foto's Dennisje, het weer was blijkbaar schitterend ! Alleen spijtig dat de zijdelingse shots zo statisch zijn, de auto's lijken net stil te staan op het circuit ... Wat waren je settings?
Knappe foto's Dennisje, het weer was blijkbaar schitterend ! Alleen spijtig dat de zijdelingse shots zo statisch zijn, de auto's lijken net stil te staan op het circuit ... Wat waren je settings?
De sportstand .. Idd, had ook wel wat meer verwacht. Heb nochtans meebewogen ...
De sportstand .. Idd, had ook wel wat meer verwacht. Heb nochtans meebewogen ...
Volgende keer beter zeker
Meer verwacht? Je kon het toch al zien op het GROTE 2,5" scherm (ik heb maar 1,8 en ik kan al zien wanneer een foto goed of slecht gaat zijn). Volgende keer beter hè .
@ Dennis, pas jij trouwens iets aan nadat je de foto's upload?
Ik pas altijd onmiddellijk de middentoon aan, is direct een wereld van verschil.
Ik heb geen fotoshop. Maar enkele 'basisdingen' doe ik wel. Zoals een beetje licht invullen indien foto wat te donker, soms een beetje contrast erbij, héél soms maak ik ze ook scherper. Wat ik ook meestal doe is 'bijsnijden'. Ik probeer er wel voor te zorgen dat de foto een beetje duidelijk blijft (Als ik bijnsnijd)
Meer verwacht? Je kon het toch al zien op het GROTE 2,5" scherm (ik heb maar 1,8 en ik kan al zien wanneer een foto goed of slecht gaat zijn). Volgende keer beter hè .
Deze zin zou zo van de marketingmensen van Canon kunnen komen Het zal dan toch alleen in jpeg zijn dan.
Ohja, ik ben al lang blij dat we fotos krijgen van dit evenement.
Comment