Mededeling

Collapse
No announcement yet.

king of track voor 1 jaar en gratis BMW 325i E30!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• king of track voor 1 jaar en gratis BMW 325i E30!!

ik ben ook lid van het driving fun forum , en die gasten regelen dkwijls iets spectaculair, zo ook nu deze zondag.
    zie link
    je kan er dus een BMW e30 325 winnen als je de snelste tijd weet neer te zetten, en je kan in de namiddag ook vrij rijden . En dit voor 200€ .Op het circuit van de peugeot slipschool in francorchamp.

Lees het eens even door en voor zij die interesse hebben laat het me zo vlug mogelijk weten, dan regel ik dat met die gasten. Ze moeten 20 man hebben om uit de kosten te zijn, en ze zijn nu met 11 .Ik zelf zal echter maar tot een uur of 1 kunnen blijven , want moet in de namiddag met het gezin naar zee.

Ondanks dat de auto zich in uitstekende staat bevindt, is het natuurlijk altijd mogelijk dat hij het op de dag zelf begeeft (het blijft per slot van rekening een BMW....).

Comment

ha daar heb ik ne cursus gepland maar dan wel na wanneer zij hun ding doen.

dju he

Comment

Als je effectief de snelste zou zijn van de dag dan is 200EUR peanuts.
        Maar om even 2 rondjes getimed te worden, zien dat je niet de snelste bent en even wat toerkes afmalen met de eigen auto, vind ik 200 pleuro's misschien wat teveel.

Ik weet het nog niet goed...

Comment

Ik twijfel, het is een hoop geld voor Fnark, maar ik heb véél zin in die 325
          Thx voor de reminder Wannes!

Comment

http://img129.imagevenue.com/img.php?loc=loc468&image=10213_DSC00154_1 22_468lo.jpg

dit is de wagen die te winnen is

Comment

Working...
            X