Alvast een plaatske maken om zondag mijn pics te plaatsen van HistoryCar in Chimay.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HistoryCar Chimay
Collapse
X
-
Ik ben gisteren ook eens geweest en het zeker de moeite en voor herhaling vatbaar. Er was vanalles te zien tot zeldzame Bugatti's van de jaren '30 tot de stevige Camaro's en Corvette's van de jaren '70. En om ze dan allemaal eens te zien racen ... prachtig. Rond de middag was er een parade met ALLE oldtimers (zelfs diegene die op de parking stonden). Ook daar zaten enkele zeldzame pareltjes tussen ...
Oh ja, en toen we naar huis reden, hebben we van Chimay tot bijna in Mons achter een witte Ford GT40 gereden. Prachtig om die eens te zien "in 't wild"!
Groeten
DeLoreanThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenOh ja, en toen we naar huis reden, hebben we van Chimay tot bijna in Mons achter een witte Ford GT40 gereden. Prachtig om die eens te zien "in 't wild"!
Groeten
DeLorean
maar dat was dan wel een replica
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteni hate to burst your bubble
maar dat was dan wel een replicaThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Rowan Atkinson, beter bekend als Mr. Bean, is afgelopen weekend tijdens een race op de omloop van Chimay gewond geraakt. Atkinson nam er deel aan een koers met historische wagens.
Afgelopen weekend werden in Chimay internationale wedstrijden voor historische wagens verreden, waaronder ook twee races voor het VAS- en ASAF-kampioenschap. Ook buitenlandse organisaties tekenden paraat voor deze RACB-organisatie onder de noemer History Car de Chimay.
Op de inschrijvingslijst prijkte ook de naam van Rowan Atkinson die samen met zijn landgenoot John Foster een Ford Falcon bestuurde in de Britse Top Hat Saloons. Na een zesde kwalificatietijd lag “Bean” rond hafkoers in derde stelling, toen hij van de baan keilde en over de kop ging. Atkinson kloeg over pijn in zijn bekken en moest richting hospitaal voor een grondig onderzoek. Méér info ontbreekt voorlopig.
In de VAS-wedstrijden deden Van Elderen (Porsche) en François (Lotus) de beste zaak, nadat ze ook reeds in Zolder hun respectievelijke Klasse hadden gewonnen. De twee wedstrijden werden net als tijdens de Belcar Thursday Race terug overheerst door Van Elderen, Moortgat, François en Schippers.
Van Elderen en François verstevigen zodoende hun leidersplaats in het VAS-kampioenschap.
"Mr Bean" is trouwens niet aan z'n proefstuk toe: de afgelopen jaren voerde hij ook al een Aston Martin Zagato in de prak en z'n McLaren heeft hij ook al het decor ingevoerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenAlvast een plaatske maken om zondag mijn pics te plaatsen van HistoryCar in Chimay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn waar blijven die foto's
Comment
-
Eindelijk mijn foto's :
TopHat saloons
Rowan "Mr Bean" Atkinson in actie net voor zijn accidentje waarbij hij blijkbaar niet erg gewond kon geweest zijn aangezien ik er naast gelopen heb op die brug over het circuit net na de race.
http://www.ferrari-world.be/chimay%202007%20tophat%20saloons.htm
Comment
-
-
-
-
-
Comment