Ook enkele voor SPIDERVELOCE1750:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cabriotreffen Waanrode 22/07/07
Collapse
X
-
Kvinnet niet schoon van W3N dat ze niks is komen zeggen
Ik denk zelf dat ik onbewust eens langst u heb gestaan bij het foto's nemen
De snuit van de gele staat er nog net bij op toen je een foto van de Volvo nam. Auto was van kennissen (was maar net 2 maand oud).
Voor de rest.... zeer geslaagde rit alleen spijtig van de plotse regenbuien...
Foto's volgen straks of morgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKvinnet niet schoon van W3N dat ze niks is komen zeggen
Ik denk zelf dat ik onbewust eens langst u heb gestaan bij het foto's nemen
De snuit van de gele staat er nog net bij op toen je een foto van de Volvo nam. Auto was van kennissen (was maar net 2 maand oud).
Voor de rest.... zeer geslaagde rit alleen spijtig van de plotse regenbuien...
Foto's volgen straks of morgen!
Ja, het begon al wat te druppelen toen jullie net gingen vertrekken en wanneer ik weer thuis kwam werden de sluizen serieus opengezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk vind het van jou evenmin schoon dat ge dan niks gezegd hebt.
Ja, het begon al wat te druppelen toen jullie net gingen vertrekken en wanneer ik weer thuis kwam werden de sluizen serieus opengezet.
Geslaagde rit,organisatie en bbq!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVoor de rondrit bedoel je? Daar hebben we toch de eerste 10-15 km open gereden, daarna druppels en toe 'n mooie stop in colonne (iedereen vloog uit zen auto voor de kap toe te doen, sommige gelukkigen konden blijven zitten ) voor de rest cabrio gereden en dan in de laatste 40 km nog even de kap moeten dichtsmijten.
Geslaagde rit,organisatie en bbq!
Ja, ik ben nadat jullie aan de toerrit begonnen zijn, huiswaarts gekeerd. Ik kreeg de kap van mijne A3 niet open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJa, ik ben nadat jullie aan de toerrit begonnen zijn, huiswaarts gekeerd. Ik kreeg de kap van mijne A3 niet open.
Foto's zijn aan het uploaden! Wie weet sta jij er nog erges op..
Comment
Comment