Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het van jou evenmin schoon dat ge dan niks gezegd hebt.
Ja, het begon al wat te druppelen toen jullie net gingen vertrekken en wanneer ik weer thuis kwam werden de sluizen serieus opengezet.
Voor de rondrit bedoel je? Daar hebben we toch de eerste 10-15 km open gereden, daarna druppels en toe 'n mooie stop in colonne (iedereen vloog uit zen auto voor de kap toe te doen, sommige gelukkigen konden blijven zitten ) voor de rest cabrio gereden en dan in de laatste 40 km nog even de kap moeten dichtsmijten.
Voor de rondrit bedoel je? Daar hebben we toch de eerste 10-15 km open gereden, daarna druppels en toe 'n mooie stop in colonne (iedereen vloog uit zen auto voor de kap toe te doen, sommige gelukkigen konden blijven zitten ) voor de rest cabrio gereden en dan in de laatste 40 km nog even de kap moeten dichtsmijten.
Geslaagde rit,organisatie en bbq!
Ja, ik ben nadat jullie aan de toerrit begonnen zijn, huiswaarts gekeerd. Ik kreeg de kap van mijne A3 niet open.
Comment