Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het laatste deel van de rit verloop ook zonder problemen, wel af en toe regen...
Maar daar trok het beestje zich niks van aan
Bij aankomst nog een zeer lekkere bbq voorgeschoteld gekregen om daarna nog even na te babbelen en huiswaarts te vertrekken....
of nee toch niet, eerst met onze bende nog 'n terrasje doen. Hier werden plannen gesmeed om nog deze vakantie een ritje te doen met ons vijven, ardennen?
Veel fun is daar dan ook niet aan als je steeds dezelfde wagen voor en achter je rijden hebt.
btw, mooie pics.
dat kan leuk zijn, maar met zo'n grote groep is het eerder een slakkengangetje veronderstel ik en dan is er inderdaad de leute een beetje af. Mooi schouwspel wel voor toeschouwers en heel af en toe zal het ook wel ergernis oproepen.
dat kan leuk zijn, maar met zo'n grote groep is het eerder een slakkengangetje veronderstel ik en dan is er inderdaad de leute een beetje af. Mooi schouwspel wel voor toeschouwers en heel af en toe zal het ook wel ergernis oproepen.
Ik kan jullie alleen maar gelijk geven...
Alleen moet ik met spijt melden dat rondritten met roadbook stilletjesaan gaan verdwijnen en plaatsmaken voor geleide rondritten...
Zelfs politie moet ingeschakeld worden voor afzetten van grote wegen
Comment