Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cabriotreffen Waanrode 22/07/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbosteveke Bekijk BerichtenHeeft er iemand van jullie toevallig foto's genomen van mijne Mercedes CLK cabrio (lichtblauw, vorig model)?
Ik was namelijk mijn fototoestel vergete...
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk denk dat jouw "up's" nu niet veel nut meer gaan hebben.
enkele mercedessen van die dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten* up *
ik heb vandaag pinten gedronken op het terras van Waanrode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenIk denk dat zijn up's de bedoeling hebben foto's van zijn wagen te vinden Voor de meeting zelf heeft het inderdaad geen nut meer
enkele mercedessen van die dag
froggy, mag ik ook vragen om maar max. 3 foto's per post te plaatsen aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk had begrepen dat het gaat om alsnog (een) foto('s) te vinden.
froggy, mag ik ook vragen om maar max. 3 foto's per post te plaatsen aub.
je quote mij als reden van zijn "uppen", ik vermoed dat dat de reden is dat hij telkens "up" zet ... maar hij zou het zelf even moeten verklaren, denk je ook niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenSorry, eentje teveel deze keer, zal één wissen
je quote mij als reden van zijn "uppen", ik vermoed dat dat de reden is dat hij telkens "up" zet ... maar hij zou het zelf even moeten verklaren, denk je ook niet?
En nu terug on-topic graag, en zonder ups.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten@froggy: ik heb daarstrals enkel gereageerd op jouw post om jou te laten weten dat ik klaar en duidelijk begrepen had dat turbosteveke nog steeds op zoek was naar een foto van die welbepaalde auto.
En nu terug on-topic graag, en zonder ups.
on topic dan : Voor de foto's anders de maker contacteren van de foto's die ik gepost heb. Ik weet dat hij er altijd meer maakt dan dat hij op zijn site plaatst, misschien zit daar nog een lichtblauwe mercedes tussen http://www.carsthestars.be/
Comment
Comment