Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spettacolo Sportivo Alfa Romeo 25 en 26 augustus 2007 Assen ( NL )
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenAls ma en pa tegen dan terug zijn uit vakantie kan ik misschien wat geld lenen.
Je mag uiteraard ook met ons meerijden , maar overnachting moet je zelf voor zorgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWij gaan helemaal niet op vakantie .
Je mag uiteraard ook met ons meerijden , maar overnachting moet je zelf voor zorgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNeen hoor , zijn strakke wielrennerskont kan niet goed tegen een harde ondergrond .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIs er daar een kamping?
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenik denk dat ik met deze kom Kristal
Eén of 2 dagen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Mijn wederhelft ziet een tentje niet meer zitten , dus blijven we gezellig met nog een aantal anderen in een hotel logeren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIs er daar een kamping?
me mij mag je ook meerijden,ik twijfel ook over een wildkampeertentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenme mij mag je ook meerijden,ik twijfel ook over een wildkampeertentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEr bestaan daar blauwe pillekes voor.
Anyway ,voor de kampeerders :
Oorspronkelijk geplaatst door dinky boywww.spettacolosportivo.eu > overig > overnachtingsadvies...
Oorspronkelijk geplaatst door pinin39
moet geen probleem zijn ... camping in witten
verder : Borger , Gieten , Gasselte , Rolde ...... zat campings in de buurt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn er nu écht mensen die twijfelen of ze in Nederland een Camping hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNog een weekje .
En Bram , heb je al een tent ?
Comment
-
Helaas , het is alweer een paar dagen achter de rug .
Maar we hebben een schitterend en nodig uitwaaiweekend gehad .
Foto's zijn zoals steeds bij deBatjes te vinden en het hele fotoverzicht van het weekend vind je hier .
Comment
Comment