Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een vraagje, bescherm jij je camera met iets terwijl je die fantastische foto's neemt? Ikzelf heb een EOS400D, maar durf hem eigenlijk niet in de regen te gebruiken
een vraagje, bescherm jij je camera met iets terwijl je die fantastische foto's neemt? Ikzelf heb een EOS400D, maar durf hem eigenlijk niet in de regen te gebruiken
Neen, enkel mijn zonnekapje gebruik ik voor het glas wat te beschermen.
Verschiet er van hoe sterk de camera is, heb al veel verslagen in de regen gedaan.
Zelfs de rally van Moorslede dit jaar heeft hem ferm doorstaan.
Mooie foto's Vazily. Misschien dat ik komend weekend (goed weer voorspeld) eens ga kijken op de Nürburgring. Een van mijn vrienden heeft net vorige week zijn nieuwe BMW 3 coupé afgehaald, tijd voor een ritje zeg ik dan
Mooie foto's Vazily. Misschien dat ik komend weekend (goed weer voorspeld) eens ga kijken op de Nürburgring. Een van mijn vrienden heeft net vorige week zijn nieuwe BMW 3 coupé afgehaald, tijd voor een ritje zeg ik dan
Neem dan maar goeie loopschoenen mee als je dit weekend wilt gaan
Comment