Mededeling

Collapse
No announcement yet.

champcar in zolder op 26 augustus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kunnen er ook nog tickets gekocht worden aan de ingang zelf?
    Gaan deze duurder zijn dan in voorverkoop?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Kunnen er ook nog tickets gekocht worden aan de ingang zelf?
      Gaan deze duurder zijn dan in voorverkoop?
      Jep, maar ze zullen uiteraard iets duurder zijn

Comment

heb 2 kaartjes voor de tribune aan de eerste linkse voor zondag.

Comment

Race duurt maar 'n uur en 'n kwartiertje, voor de rest rijden de BRL's en dan nog een of andere Duitse variant van de Belcar... Legend Cars rijden er ook nog denk ik.

Comment

Van wanneer beginnen de trainingen van de champcar? Zou dat donderdag kunnen zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
              Van wanneer beginnen de trainingen van de champcar? Zou dat donderdag kunnen zijn ?
              Vrijdagmorgen om 9u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                Vrijdagmorgen om 9u
                Thx, moet er dan ook inkom betaalt worden vrijdag ?

Comment

Thx, moet er dan ook inkom betaalt worden vrijdag ?
                  Yep, 25 eurootjes. Maar dan is wel alles toegankelijk (paddock + tribunes).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                    Yep, 25 eurootjes. Maar dan is wel alles toegankelijk (paddock + tribunes).
                    Nogmaals thx, maar nu ga ik niet meer gaan denk ik.

Comment

Gisteren weer een brief in de bus gekregen, is misschien ook nuttig voor de mensen die komend weekend naar Zolder afzakken

"Ongetwijfeld heeft u al gehoord of gelezen dat Circuit Zolder dit weekend het bezoek krijgt van de Belgian ChampCar Grand Prix, het Amerikaanse alternatief van de Formule 1. Dit sportieve hoogtepunt op onze kalender is zonder twijfel van aard om de hele regio weer in de belangstelling te brengen bij miljoenen gezinnen in de hele wereld. De mogelijke aanwezigheid van veel toeschouwers heeft evenwel ook de aandacht getrokken van "Administratie Wegen en Verkeer Limburg", die een nieuw masterplan heeft uitgewerkt voor grote manifestaties in onze buurt. Lokale politie, de hulpdiensten evenals de Lijn waren bij deze afspraken betrokken.

Bedoeling hiervan is om zoveel als mogelijk een veilig en doorlopend verkeer op de snelwegen te garanderen. Dat heeft spijtig genoeg ook zijn gevolgen voor de onmiddelijke buurtbewoners, in dit geval van ons Circuit Zolder. Zondagochtend om 7 uur wordt het oprittencomplex 27 gesloten voor alle verkeer. Daarbij wordt een gedeelte van de Terlamenlaan, Schaltusstraat en de Westlaan éénrichtingsverkeer en worden de bruggen van de Terlamenlaan en de Jeugdstraat over de autoweg afgesloten. Alle woningen binnen de controleperimeter blijven echter bereikbaar mits het voorleggen van de bewonerskaart en het naleven van de aangebrachte signalisatie."

En dan nog wat uitleg over hoe de wagens nu precies in België zijn aangekomen en over de spullen die die mannen ook nog bij hebben (oa. een Jetblower om de piste droog te blazen blijkbaar...

De meeste mensen hier zullen de omgeving al wel wat kennen, maar als er nog vragen zijn over hoe, wat en waar... stel ze gerust he

Comment

Eerste fotokes van rond het circuit

Comment

Pitlane. Dient blijkbaar als opslagruimte voor generators, banden, allerhande elektronica,...

In deze witte tenten wordt aan de wagens gewerkt.

Morgen meer

Comment

Ja, ne pitBOX zijn die mannen niet gewend he... Geef die een muurtje en een tentje.

<-> F1 met hun volledig ingerichte boxen
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Straks ook eens een kijkje nemen denk ik.

Comment

Straks ook eens een kijkje nemen denk ik.
                                Ik ook denk'k
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Ik ook denk'k
                                  C u there als ik ga.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Ga je daar zoveel pleuro's voor neertellen? Tschijnt dat er speciale parkings komen...

Normaal ging ik ook, had is achter zo'n vip-arrangement geluisterd maar tga niet door

En zoveel geld neertellen voor 'n arrangement, nee bedankt
                                    Die speciale parkings dat is toch niet in een wei of in het gras ofzo?

Dat vind ik niet zo fijn.

Ik zou liever een verharde parking treffen.

Comment

Ik ga vrijdag

Comment

Ben vandaag geweest, ik moet zeggen 'twas de moeite wel eens om dat te zien.

Comment

Ik ben zondag ook van de partij.

Zit ergens op een tribune ( weet niet dewelke )
                                          Heb dit cadeau gekregen van m'n schoonbroer.

Blijkbaar verwachten ze wel precies veel volk

Comment

Working...
                                          X