wie zou er gaan ? en is er iemand die ook interesse heeft om het VIP pack te nemen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
champcar in zolder op 26 augustus
Collapse
X
-
Misschien dat ik ga voor de parking1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Mijn programma staat meer dan overvol.
24/8 Classic Scheveningen-Luxemburg Scheveningen
25/8 Stravn Toebaksrit
26/8 Short Rally van Kasterlee
Trouwens dat gaat daar toch maar een overrompeling worden, juist zoals bij de Renault Days.
Comment
-
*kuch*
Ik ben van de partij, dit mag je als autosportliefhebber imo niet missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenjuist daarom dat ik voor die vip toestand zou kiezen ...is wel serieus duurder , maar dan ben je wel op u gemak...
Comment
-
welke zou de beste zitplaats zijn? want ik zie dat de duurste aan het recht stuk en de eerste linkse zijn, maar ik vermoed dat er wel spannendere lokaties zijn? ik denk dat ik het maar ga houden bij de goede zitplaats ipv het vip gedoe...want is eigenlijk wel veel geld...en ik verwacht toch niet de opkomst van de renault days...toen was de inkom gratis en dan komt iedereen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwelke zou de beste zitplaats zijn? want ik zie dat de duurste aan het recht stuk en de eerste linkse zijn, maar ik vermoed dat er wel spannendere lokaties zijn? ik denk dat ik het maar ga houden bij de goede zitplaats ipv het vip gedoe...want is eigenlijk wel veel geld...en ik verwacht toch niet de opkomst van de renault days...toen was de inkom gratis en dan komt iedereen....
ADAC GT (Lambo's,F430,Viper...)
Euroboss (oude maar niet oud genoeg om historic te zijn, Formule 1)
BRL V6 (One make serie ,heeft wat weg van Nascar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwelke zou de beste zitplaats zijn? want ik zie dat de duurste aan het recht stuk en de eerste linkse zijn, maar ik vermoed dat er wel spannendere lokaties zijn? ik denk dat ik het maar ga houden bij de goede zitplaats ipv het vip gedoe...want is eigenlijk wel veel geld...en ik verwacht toch niet de opkomst van de renault days...toen was de inkom gratis en dan komt iedereen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenMisschien dat ik ga voor de parking
Normaal ging ik ook, had is achter zo'n vip-arrangement geluisterd maar tga niet door
En zoveel geld neertellen voor 'n arrangement, nee bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGa je daar zoveel pleuro's voor neertellen? Tschijnt dat er speciale parkings komen...
Normaal ging ik ook, had is achter zo'n vip-arrangement geluisterd maar tga niet door
En zoveel geld neertellen voor 'n arrangement, nee bedankt
En dan gewoon wat over de parkings lopen en foto's maken, kost 0 Euro.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWij betalen nooit voor parking. Wij rijden altijd binnendoor
En dan gewoon wat over de parkings lopen en foto's maken, kost 0 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJa, ik weet waar gij binnendoor rijdt, maar de 'pits' gaat toe bij grote evenementen1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPits =/= parking hé
Maar ik zou niet weten waar er dan nog geparkeerd wordt als ge de straten langst Bovy wegdenkt
Comment
Comment