Mededeling

Collapse
No announcement yet.

champcar in zolder op 26 augustus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Na 500 meter in de warm-up vanmorgen rijden er al 4 wagens tegen mekaar.. Grootste slachtoffer was Jan Heylen met schade aan de ophanging vooraan, maar de mecano's zijn intussen druk bezig met de wagen te herstellen.

    En de snelste tijd van de morgen staat op naam van Will Power van Team Australia met een 1.15.1..

    Comment


    • #42
      Ik ga morgen!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

      Comment


      • #43
        Ascari KZ1R GT3 (ADAC GT3-Series)


        Lamborghini Gallardo GT3 (ADAC GT3-Series)


        Sébastien Bourdais (Newman/Haas/Lanigan Racing, ChampCar)

        Comment


        • #44
          Ik kijk er al naar uit!!!

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
            Na 500 meter in de warm-up vanmorgen rijden er al 4 wagens tegen mekaar.. Grootste slachtoffer was Jan Heylen met schade aan de ophanging vooraan, maar de mecano's zijn intussen druk bezig met de wagen te herstellen.

            En de snelste tijd van de morgen staat op naam van Will Power van Team Australia met een 1.15.1..
            Ze maakten maar een povere indruk in het begin de Champ Car racers : ze gingen nie vooruit omdat ze het circuit niet kenden en na een ronde was het al prijs ! gelukkig kwamen ze er snel door ! in qualif. zaten ze al aan 1.14
            Ze zeggen dan wel dat het de amerikaanse F1 is maar ze zijn stukken stiller en volgens mij ook trager
            Die minardi dubbelzit F1's maakten stukken meer lawaai
            De ADAC GT3 is zeker de moeite al zijn er weinig verschillende auto's (911/Viper/Aston-Martin/Ascari en natuurlijk de prachtige Lambo's )
            Morgen foto's van achter een hele hoop afsluitingen

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
              Ze maakten maar een povere indruk in het begin de Champ Car racers : ze gingen nie vooruit omdat ze het circuit niet kenden en na een ronde was het al prijs ! gelukkig kwamen ze er snel door ! in qualif. zaten ze al aan 1.14
              Ze zeggen dan wel dat het de amerikaanse F1 is maar ze zijn stukken stiller en volgens mij ook trager
              Die minardi dubbelzit F1's maakten stukken meer lawaai
              De ADAC GT3 is zeker de moeite al zijn er weinig verschillende auto's (911/Viper/Aston-Martin/Ascari en natuurlijk de prachtige Lambo's )
              Morgen foto's van achter een hele hoop afsluitingen
              Kweet nietmeer juist waar ik het gelezen heb, in de krant of Pmagazine of Che, maar ze maakten allesinds een vergelijking F1 - Champcar en F1 was toch nog een pak sneller ze! Ze vergelijkten adhv gewicht/pk maar ook adhv de snelste rondetijden op een bepaald circuit waar ze beiden op racen (de naam ontglipt me nu even) maar de F1 was er ruim sneller,minstens 3-4seconden/ronde en het was wss nog meer maar kheb het zo maar vlugvlug gelezen tijdens een pauze bij het studeren en kweet het niet zo goed meer

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Kweet nietmeer juist waar ik het gelezen heb, in de krant of Pmagazine of Che, maar ze maakten allesinds een vergelijking F1 - Champcar en F1 was toch nog een pak sneller ze! Ze vergelijkten adhv gewicht/pk maar ook adhv de snelste rondetijden op een bepaald circuit waar ze beiden op racen (de naam ontglipt me nu even) maar de F1 was er ruim sneller,minstens 3-4seconden/ronde en het was wss nog meer maar kheb het zo maar vlugvlug gelezen tijdens een pauze bij het studeren en kweet het niet zo goed meer
                Dat is nogal normaal ook... Champcar is eenheidschassis, dat alleen al...
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

                Comment


                • #48
                  En de minder krachtige motor, 725 vs +-900 pk

                  Comment


                  • #49
                    Ik vind Champcar mooier om te zien, veel meer spanning, gevechten op en rond ( ) de baan, Ford (!!!) V8 turbo motoren

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      Ik vind Champcar mooier om te zien, veel meer spanning, gevechten op en rond ( ) de baan, Ford (!!!) V8 turbo motoren
                      15 van de 17 wagens binnen 1 seconde tijdens de oefenritten van zonet
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

                      Comment


                      • #51






                        http://www.ferrari-world.be/ADAC%20GT%20masters.htm

                        Comment


                        • #52






                          http://www.ferrari-world.be/Champ%20Car%20Zolder.htm

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            Kweet nietmeer juist waar ik het gelezen heb, in de krant of Pmagazine of Che, maar ze maakten allesinds een vergelijking F1 - Champcar en F1 was toch nog een pak sneller ze! Ze vergelijkten adhv gewicht/pk maar ook adhv de snelste rondetijden op een bepaald circuit waar ze beiden op racen (de naam ontglipt me nu even) maar de F1 was er ruim sneller,minstens 3-4seconden/ronde en het was wss nog meer maar kheb het zo maar vlugvlug gelezen tijdens een pauze bij het studeren en kweet het niet zo goed meer
                            idd, de F1-demo tijdens de World-Series draaide tijden van 1.11, en die ging uiteraard nog niet eens voluit.

                            Comment

                            Working...
                            X