Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeker de moeite waard waarschijnlijk. Dikke kans dat er een Veyron meerijdt. Er was in ieder geval iemand die vorig jaar tegen m'n pa zei dat ie in 2007 met een Veyron mee zou rijden.
Ik ben vorig jaar geweest en toen was het wel zwaar de moeite er waren veel auto's bij die ik nog nooit of maar zelden op de openbare weg gezien had oa Bugatti EB110, eno, f40, f50, porsche 959, jaguar xj220...
"Elk jaar neemt het aantal inschrijvingen toe. “We krijgen steeds meer aanmeldingen van mensen die willen meerijden maar de limiet is vijftig auto’s”, vertelt Jonathan Middag, die daarmee uitlegt dat het voor de kinderen en rijders die meegaan persoonlijk moet worden gehouden. Bovendien heeft de Droomrit voor het Leven een exclusief karakter en dat moet natuurlijk zo blijven. Meedoen kan alleen met een droomauto.
De lijst met deelnemende auto’s bestaat onder andere uit een Mercedes SLR McLaren, een Bugatti EB110, Jaguar XJ220, Lamborghini Murciélago, Porsche Carrera GT en zelfs de peperdure Bugatti Veyron."
Wat is het precies voor een school? De zoon van de tandarts waar m'n moeder mee werkt zit erop. Ik weet dat het iets met auto's is en dat het nogal prijzig onderwijs schijnt te zijn.
Wat is het precies voor een school? De zoon van de tandarts waar m'n moeder mee werkt zit erop. Ik weet dat het iets met auto's is en dat het nogal prijzig onderwijs schijnt te zijn.
Instituut voor den Autohandel te Driebergen.
Stevige opleiding met ouderwetse regels en een hard regime,
maar.....diegene die daar geweest zijn hebben veel mee...
AC Cobra
Aston Martin AM V8 Roadster
Aston Martin DB9
Audi R8
Bentley Continental GT
BMW Z8
Bugatti Veyron (onder voorbehoud)
Dodge Viper GTS
Dodge Viper GTS
Dodge Viper SRT10
Donkervoort D8-180 R
Donkervoort D8-210 Sport