Oorspronkelijk geplaatst door CSL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bmw meeting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenBen is benieuwd voor de opkomst. Als we allemaal met onze BMW als toeschouwer komen, kunnen we beter de mensen op de parking laten genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenSounds like a plan.
Ik hebt toch niets om daar te showen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtener bestaan dus echt meetings waar de auto's moeten betalen hoor, kom je geregelt tegen
Is niets persoonlijk naar de opener van dit topic! Ik vind het trouwens zeer tof en goed van de opener om dit te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenI know! Daarom dat ik eens een keertje reageer! Moest ik zo'n spel organiseren dan zou ik ervoor zorgen dat de mensen die met een kar komen gratis binnen kunnen en de mensen die als bezoeker komen laten betalen (kleine vergoeding, het moet immers volk trekken)
Is niets persoonlijk naar de opener van dit topic! Ik vind het trouwens zeer tof en goed van de opener om dit te posten.
Als de plaatsen beperkt zijn, is het normaal dat er moet betaald worden voor een staplaats. En als dat niet het geval is, moet de organisatie mss huur betalen naargelang het aantal wagens?
Trouwens, welk showbeest maalt er nu om 10 €?
Comment
-
Je doet blijkbaar automatisch mee aan een wedstrijd, dus is het normaal dat je daarvoor betaalt. Bovendien krijg je een gratis fotoshoot als je vooraf inschrijft. Dan is 10 € niet eens zoveel.
Anyway, het ziet er tjoening uit en het is al niet bij de deur, dus mij zie je daar niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenI know! Daarom dat ik eens een keertje reageer! Moest ik zo'n spel organiseren dan zou ik ervoor zorgen dat de mensen die met een kar komen gratis binnen kunnen en de mensen die als bezoeker komen laten betalen (kleine vergoeding, het moet immers volk trekken)
is inderdaad raar dat de eigenaars van de auto moeten betalen,en de bezoekers niet.
Comment
-
Als ik me niet vergis staat er zelfs een spellingsfout in de flyer.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis staat er zelfs een spellingsfout in de flyer.
Klopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJe doet blijkbaar automatisch mee aan een wedstrijd, dus is het normaal dat je daarvoor betaalt. Bovendien krijg je een gratis fotoshoot als je vooraf inschrijft. Dan is 10 € niet eens zoveel.
Anyway, het ziet er tjoening uit en het is al niet bij de deur, dus mij zie je daar niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis staat er zelfs een spellingsfout in de flyer.
trophy
–noun, plural -phies.
1. anything taken in war, hunting, competition, etc., esp. when preserved as a memento; spoil, prize, or award.
2. anything serving as a token or evidence of victory, valor, skill, etc.
3. a carving, painting, or other representation of objects associated with or symbolic of victory or achievement.
4. any memento or memorial.
5. a memorial erected by certain ancient peoples, esp. the Greeks and Romans, in commemoration of a victory in war and consisting of arms or other spoils taken from the enemy and hung upon a tree, pillar, or the like.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik ga er sowieso zijn, da's vlak voor mn deur.Nora!
Comment
-
Misschien toch een woordje uitleg.....
Veel mensen verwarren tjoening met tuning en dan nog is tuning in principe fout.
Daar ga ik echter niet verder op in.
Ikzelf rijd met een BMW die ik naar eigen smaak gestyled heb en heb hierdoor al een reportage in 1 van de bekendste internationale BMW magazine's.
Over tjoening spreek ik mij niet uit, ieder doet hetgeen hij/zij mooi vind.
Voor diegene die denken dat je daar enkel maar 316'tjes ziet.......iedereen rijd met wat hij wilt.
Velen hebben bv de taksen voor een M3, M5 enz niet over.
Maar wees gerust dat er M3, M5 en zelfs M6 te zien zijn op verscheidene meetings.
Of die mensen op deze meeting ook aanwezig gaan zijn dat kan ik op voorhand niet zeggen.
Wij doen met ons vriendenclubje ook meetings in Duitsland, daar zie je veel M3's, zowel E30, E36 als E46, zelfs een 2002ke durft wel eens komen opdagen.
Wie echt BMW minded is verwijs ik graag door naar www.bimmerboard.be , en het zijn zeker niet alleen 316 of 520 die je daar vind, zit zelfs een lid met een E46 M3 CSL.
Voor een buitenstaander lijkt het zeer vreemd dat de mensen met de wagens moeten betalen en de bezoekers niet of een kleine bijdrage.
Als je met de meeting meedoet doe je met een wedstrijd mee, vergelijk het met inschrijvingsgeld als het ware.
Moesten er nog vragen zijn...
Ik ben niet de persoon die de meeting organiseert, maar ik zal wel aanwezig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenAja,vertel.Appartement in Koksijde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtencorrect
Amai fan van lekkere ijsjes?1 adres het zoet genot in Oostduinkerke je ongetwijfeld bekend!?
Ik heb het mijne trouwens verkocht.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenAmai fan van lekkere ijsjes?1 adres het zoet genot in Oostduinkerke je ongetwijfeld bekend!?
Ik heb het mijne trouwens verkocht.
maar eigenlijk ben ik geen ijsjes-liefhebber
Comment
Comment