Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren namiddag ook eens gaan kijken, was ferm de moeite, al dat Amerikaans geweld. Veel lekkers gezien en het was een zalig weertje op 1 donkere wolk na En inderdaad, de frietjes hebben ons ook gesmaakt
Heb ook een resem foto's getrokken, maar de meeste zie ik hier al staan door Nikske, dus ga geen dubbels beginnen posten. Mn vader stond er ook tussen, had afgesproken met 2 andere Ram SRT-10's, hij stond in de midden van het rijtje. In totaal stonden er 6 van die snelle mastodonten.
Jammer dat ik die Ford GT niet gezien heb, zal er de zondag niet meer zijn bijgeweest. En die Barbie Corvette, hoe komen ze erbij
... Mn vader stond er ook tussen, had afgesproken met 2 andere Ram SRT-10's, hij stond in de midden van het rijtje. In totaal stonden er 6 van die snelle mastodonten.
...
tedoeme! had ik dat geweten! 'k Heb zo een paar keer tegen m'n vrouw wat te luid gezegd dat ik dat wel eens zou willen horen draaien, maar geeneen die het wou horen
Had ik geweten dat hij er stond of jij er was, had ik hem wel eens geambeteerd *bloos*
Was dat een zwarte? Heb ik die niet getrokken?
Jaja, je hebt hem op foto, het is hier de middelste. Mn pa was diegene met een wit hemd aan van de bende, heb je hem gezien dan ? Je mocht hem zeker eens gevraagd hebben om erin te gaan zitten en eens de motor te laten horen, ie doet niks liever dan vertellen over zijn speeltje(s) Maar ik weet niet als ze echt veel bij hun auto zelf gestaan hebben, denk dat ze eerder rondliepen en pinten staan pakken hebben Ik ben hem in elk geval op terras tegengekomen
Volgende keer hé, ie zal nog wel nekeer een meetingske doen peis ik, alhoewel hij daar niet echt de man voor is, maar deze keer was et wel iet speciaals omdat ze allemaal hadden afgesproken. Wel een VET zicht hé, zo 3 RAMs broederlijk naast mekaar
Comment