't Is weer voorbij, ... rochelende 8-cilinders met ongelimiteerde longinhoud, allemaal tesamen... en ook nog ander lekkers erbij. Geurende benzinedampen, hier en daar wat oliewolkjes, af en toe een vleugje lpg ... en gelukkig zo goed als geen roetpluimen. De nodige hamburger- en friettenten (en ze waren lekker, de frieten), de drankblikjes, 't was bijna compleet. Alleen mis ik DJ Johnny!
Toch wel een stukje sfeer weg zo...
APOW Antwerpen was weer de moeite.
Delorean was ook aanwezig, naar aloude traditie
'k heb er van genoten, hier en daar een praatje geslaan...
Wat ik vooral onthou: een Mustang is wat duurder in aankoop, maar naar 't schijnt worden de meeste stukken zelfs nog nieuw gemaakt en is ie daardoor relatief goedkoop te restaureren (ook al ben je vlug een aardige duit kwijt). Maar 't leukste wat ik hoorde was van een nederlander met een Lincoln Mark IV aan wie ik vroeg of er nu veel verschil zit tussen een bv Mark IV en een Chevrolet Caprice: "nou, als je eenmaal gereden hebt met deze bak en je komt dan in een Caprice heb je 't gevoel met een boodschappenwagentje te rijden"

Relatief weinig Caprices, nog minder Cadillacs (maar er waren er toch), veel Camaro/Mustang/Firebird, eigenlijk nog relatief veel Lincolns, redelijk wat Van's en Ram's. En nog veel andere mengelmoes, maar daarom niet minder interessant, integendeel.
De foto's:
(er was best nog heel wat meer en mooiers te zien, maar aangezien m'n geheugenkaartje bijna vol was heb ik alleen getrokken waar m'n vrouw en ik ons interesseren naar de toekomst toe)


Toch wel een stukje sfeer weg zo...
APOW Antwerpen was weer de moeite.
Delorean was ook aanwezig, naar aloude traditie

'k heb er van genoten, hier en daar een praatje geslaan...
Wat ik vooral onthou: een Mustang is wat duurder in aankoop, maar naar 't schijnt worden de meeste stukken zelfs nog nieuw gemaakt en is ie daardoor relatief goedkoop te restaureren (ook al ben je vlug een aardige duit kwijt). Maar 't leukste wat ik hoorde was van een nederlander met een Lincoln Mark IV aan wie ik vroeg of er nu veel verschil zit tussen een bv Mark IV en een Chevrolet Caprice: "nou, als je eenmaal gereden hebt met deze bak en je komt dan in een Caprice heb je 't gevoel met een boodschappenwagentje te rijden"


Relatief weinig Caprices, nog minder Cadillacs (maar er waren er toch), veel Camaro/Mustang/Firebird, eigenlijk nog relatief veel Lincolns, redelijk wat Van's en Ram's. En nog veel andere mengelmoes, maar daarom niet minder interessant, integendeel.
De foto's:
(er was best nog heel wat meer en mooiers te zien, maar aangezien m'n geheugenkaartje bijna vol was heb ik alleen getrokken waar m'n vrouw en ik ons interesseren naar de toekomst toe)



Comment