wow wat een auto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
American Power on Wheels Antwerpen 2007
Collapse
X
-
Zalige foto's Nikske! Echt handig! Nu moet ik niet meer tot daar gaan om alle auto's te bekijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenZalige foto's Nikske! Echt handig! Nu moet ik niet meer tot daar gaan om alle auto's te bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenZalige foto's Nikske! Echt handig! Nu moet ik niet meer tot daar gaan om alle auto's te bekijken.
Klant van me!
Toeval: 'k heb met jouw klant een babbeltje geslaan. Hij heeft er nog eentje, een cabrio, geimporteerd uit mjamjamerika, via ebay, toch? (een rode)
't Is hij die me gewaarschuwd heeft dat je toch veeeeeeel centjes nodig hebt als je zelf niks doet tijdens restauratie
Hij heeft me heel wat nuttige raad gegeven, als je hem nog eens ziet, bedankt hem er maar nog eens voor in mijn naam
Hoe langer hoe meer wordt mijn vrouw zot van een Mustang ... maar ik zie liever een limo. We zien wel. We hebben nog tijd zat.
Dit is trouwens dezelfde wagen, hij heeft me een foto laten trekken toen zijn deur openstond.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenen toch... ga morgen eens naar hangar 15.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenJaja, je hebt hem op foto, het is hier de middelste. Mn pa was diegene met een wit hemd aan van de bende, heb je hem gezien dan ? Je mocht hem zeker eens gevraagd hebben om erin te gaan zitten en eens de motor te laten horen, ie doet niks liever dan vertellen over zijn speeltje(s)Maar ik weet niet als ze echt veel bij hun auto zelf gestaan hebben, denk dat ze eerder rondliepen en pinten staan pakken hebben
Ik ben hem in elk geval op terras tegengekomen
Volgende keer hé, ie zal nog wel nekeer een meetingske doen peis ik, alhoewel hij daar niet echt de man voor is, maar deze keer was et wel iet speciaals omdat ze allemaal hadden afgesproken. Wel een VET zicht hé, zo 3 RAMs broederlijk naast mekaar
ik heb je pa niet echt gezien, dus hij zal de frigo's inderdaad gevonden hebben
In elk geval, aan die Ram's stond niemand die eigenaar leek.
Is inderdaad mega-super-cool-orgasmeverwekkend, die SRT10's op een rij. Die eerste was dan nog eens super black en vet...
En aangezien dit dan toch die van uw vader is, nog enkele andere fotootjes
In 't spiegelbeeld die van je vader dus, net zoals op die andere foto, eerder gepost:
die eerste:
vetheid ten top:
en ook de achterzijde interesseert me
't was altijd mikken om niet die overal opduikende andere bezoekers er op te hebben, maar soms staan ze er net iets te weinig op
(jammer van die voorlaatste foto dat die vent z'n kop ineens opdook)Last edited by Bompa; 20/08/2007, 19:35.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenmaar ter plaatse is alles des te geiler
Toeval: 'k heb met jouw klant een babbeltje geslaan. Hij heeft er nog eentje, een cabrio, geimporteerd uit mjamjamerika, via ebay, toch? (een rode)
't Is hij die me gewaarschuwd heeft dat je toch veeeeeeel centjes nodig hebt als je zelf niks doet tijdens restauratie
Hij heeft me heel wat nuttige raad gegeven, als je hem nog eens ziet, bedankt hem er maar nog eens voor in mijn naam
Hoe langer hoe meer wordt mijn vrouw zot van een Mustang ... maar ik zie liever een limo. We zien wel. We hebben nog tijd zat.
Dit is trouwens dezelfde wagen, hij heeft me een foto laten trekken toen zijn deur openstond.
Ik zal het hem zeggen.... Meestal komt wel mevrouw maar ik regel wel iets.Je zou eens moeten weten wat die kerel allemaal heeft staan.
Soit... Back on! Het zag er goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenen toch... ga morgen eens naar hangar 15.
Comment
-
aan alle liefhebbers, volgende maand in Lommel:
All American Weekend Lommel
Ook hiervan volgt een verslagje uiteraard... (lap, Sega zal weer niet komen)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichteneuh ... is er dan nog usa-geweld?
Comment
-
Klant van me!
BTW, ie heeft 3 dochteren 1 zoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenwie zegt dat die auto van gds is?
Hij is waarschijnlijk gespoten bij gds, da's zowat het enige wat ie laten doen heeft volgens ik hoorde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendan is 't goed
Comment
Comment