Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Formule1 Spa-Francorchamps 14-15-16/09
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk BerichtenIk heb me laten wijsmaken dat je nogal een harige kont hebt en daar hou ik niet zo van
Veet is m'n achternaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Veet is m'n achternaam
Comment
-
Ik moest vandaag aan Spa passeren dus ben ik daar maar om mn tickets geweets. 'k kwam daar rond 20 vr 6 aan aan den ticket verkoop (veredelde hamburgertent). Hadden ze daar geen bankcontact. Ik aan dienen mens gevraagd waar er ergens 1 was in de omgeving. Zei em ''den dichtsbijzijnde is op een kwartiertje rijden van hier''. Dus ge zult morgen moeten terug komen Ben dan maar den auto ingesprongen en naar die bankcontact gevlogen om 1 na 6 kwam ik terug aan da ticket spel toe. En meneer stond op het punt daar voort te rijden. Kheb zijn auto klem gereden en ij heeft uiteindelijk een ticketje uit de koffer van zn wagen genomen
btw: in dienne mens zijn koffer zat voor een fortuin aan ingangsticketjes en cash geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenhad je plaatsen op een tribune of gold ofzo?
dat zuigt zwaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenomg gold dan nog die zijn al pokke duur
schande gewoon!
kan je daar niets tegen beginnen?
bronze... wat is dat nu al je recht over een pitbox kan zitten
Comment
-
Gezien niet alle bestelde en bevestigde kaarten konden geleverd worden zijn we met zijn vieren gegaan. We hebben er het beste van gemaakte en een super weekend gehad. Ondanks de race niet echt spannend was heb ik toch kunnen genieten van de inhaalmanoeuvres van Heidfeld en Kubica, Alonso die Hamilton bijna tot op onze schoot schoof en natuurlijk donut van Raikonnen vlak voor onze neus.
Comment
-
Donderdag toen we op weg waren naar de pitwalk stonden deze jongens te tanken aan het rond punt+ YouTube Video Last edited by lele; 20/09/2007, 19:56.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDonderdag toen we op weg waren naar de pitwalk stonden deze jongens te tanken aan het rond punt
http://www.youtube.com/v/yLAX6Cn4xKs
Comment
Comment