ik vind die vrouwe toch schoon genoeg, maja wie ben ik he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Temptation carwash
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenmini-ahollic
waar heb je soms in school gezeten ?
ge doet me nie vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenZe hebben best goed werk geleverd :
En ik heb lots of fun gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenVTI in tielt, aangezien ge van meulebeke zijt kan het idd goed zijn dat ge me al wel gezien hebt (in 't vraagteken, de snooker en bina canar )
seg ebde toevallig elektriek gedaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHoutbewerking, maar voor algemene vakken zaten we samen met elektromechanica.
en uwe 'maat' eeft en passat en zit nu in kortrijk. lang zwart haar en is ook vn uw gemeente
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenZo lelijk waren ze nie ze
en voor de zeik begint: 't was een grap hé jongens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenWat een schraal wijf die linkse desalniettemin errug kinky!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenAnywho, ik had het beter gewoon niet gepost. Het was te denken dat ze het hier gewoon gingen afbreken. De grootste kritikasters zijn diegene die er het eerste staan ...
Heel eerlijk. Qua gezicht zijn ze ook nit mijn type... maar het is maar om de auto te wassen en wat sexy te staan wezen... En die één haar kont mag er best zijn!
Nu... wat betreft de comment van de members hier zelf. Ik ben reeds op enkele meetings geweest. En ik ga eerlijk zijn. Het is niet zo dat alle members hier enorme adonissen zijn of gevraagd worden voor shoots voor de Playgirl. Dus trek je niets van die mottige mensen hun commentaar aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDiegene die dit niet sexy vind kan beter homo worden!
ik moet bekennen ...............
ik vind het sexyyyyyyyyyyyyyyyy
ben al 40jaar he dus rap content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichtenhahaha die commentaren
Ik wil julie vriendinnen wel eens ontmoeten want als ik dat zo lees zullen ze allemaal
wel al op de cover van de p magazine(of iets gelijkaardigs) gestaan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEn ik ga eerlijk zijn. Het is niet zo dat alle members hier enorme adonissen zijn of gevraagd worden voor shoots voor de Playgirl. Dus trek je niets van die mottige mensen hun commentaar aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtengeen enkele wil je zeggen
Maar idd. Hier opt forum lopen mottige venten rond die enkel in hun stoutste dromen met zo'n carwash-griet samen kunnen zijn.
Over dat wassen van die wagens spreek ik me niet uit. Ik heb liever ook niet dat ze aan mijn wagen zitten. Daarvoor heb ik mijn privé-bikini.
WachtLast edited by Sega; 09/09/2007, 15:30.
Comment
Comment