Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Temptation carwash
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichtenhahaha die commentaren
Ik wil julie vriendinnen wel eens ontmoeten want als ik dat zo lees zullen ze allemaal
wel al op de cover van de p magazine(of iets gelijkaardigs) gestaan hebben.
Het zijn allemaal janetten!
*gulle zijt zelf janetten*
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichtenhahaha die commentaren
Ik wil julie vriendinnen wel eens ontmoeten want als ik dat zo lees zullen ze allemaal
wel al op de cover van de p magazine(of iets gelijkaardigs) gestaan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik moet bekennen ...............
ik vind het sexyyyyyyyyyyyyyyyy
ben al 40jaar he dus rap content
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk vind dat super dat je het hebt gepost!
Heel eerlijk. Qua gezicht zijn ze ook nit mijn type... maar het is maar om de auto te wassen en wat sexy te staan wezen... En die één haar kont mag er best zijn!
Nu... wat betreft de comment van de members hier zelf. Ik ben reeds op enkele meetings geweest. En ik ga eerlijk zijn. Het is niet zo dat alle members hier enorme adonissen zijn of gevraagd worden voor shoots voor de Playgirl. Dus trek je niets van die mottige mensen hun commentaar aan.
Da is
Ik ben blij dat ik er niks van gezegd heb.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenAchterkant is dik in orde, maar de voorkant..wat een viswijven
ooohhh maar tis die achterkant die ik zo lekker vind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenooohhh maar tis die achterkant die ik zo lekker vind
Jutte zak over de kop, en jûû poepen voor't vaderland!
Comment
-
-
Afgelopen weekend op Zolder ...
Nog een tiental meer van de eerste dagshow staan op m'n site.
De avondshows heb ik ook nog wel ergens op een kaartje staan ... die komen later nog wel eens online in de archieven.
Los van de opinies over de dames in kwestie: een publiekstrekker is dit anders wel ... ik maakte me soms de bedenking dat dit meer success had dan de race zelf. Ook de andere animaties zoals bvb Freestyle MX hadden toch te lijden onder de carwash ... der stond bijna geen kat bij de MX als de beide shows gelijk vielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenHa, dus gij zijt die linkse schrale?
Comment
Comment