haha precies Schildestrand
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Temptation carwash
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenAnywho, ik had het beter gewoon niet gepost. Het was te denken dat ze het hier gewoon gingen afbreken. De grootste kritikasters zijn diegene die er het eerste staan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenAnywho, ik had het beter gewoon niet gepost. Het was te denken dat ze het hier gewoon gingen afbreken.
maar hey, kheb enkele posts geleden iets gescheven over dat meisje dat in haar broek leek te kakken, en mn vorige post over me "inhouden".... dat zijn toch 2 mooie voorzetjes? kan je mss wel een leuk grapje mee maken om me terug te pakken en voor schut te zetten! hihi, pret!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtentrekt u eigen toch niks van aan gast ,jij kan er toch niks aandoen dat die wijve lelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtentrekt u eigen toch niks van aan gast ,jij kan er toch niks aandoen dat die wijve lelijk zijn
Die rechtse ziet er niet mis uit, geen foto's van dichterbij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
nog niet gratis zou ik daar mijn auto doorsturen, sowieso al niet door een carwash.
eigenlijk ist zoals int algemeen met de vrouwen he, vijf minuten fun en stressen derna ...4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenVerplaats naar Evenementen
wat een zalig evenemenemenement, hier ga ik zeker naartoe !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenprijs valt wel goed mee.Ik denk dat je meer betaald bij Paki's,knap is iets anders
Ooit eens mijn alfa onder handen laten nemen door zo'n gasten. Ik heb me daar op een stoeltje gezet met een blikje cola en kijken hoe die gasten werken aan m'n kar!
Eerst nog hopen lege blikjes, papiertjes van koeken, enz enz dat ze uit m'n kar haalde
stofzuigen, zetels kuisen, ramen lappen....
paki's
Goeie prijs eigelijk
't zou feest zijn geweest als ik zou gaan. "Werk harder sletten, sommige mensen hebben nog een planning vandaag!"
"
Heerlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenGelukkig dat er geen disclaimer bij staat: no swirls were made while taking these pictures.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenaah nee, die spons op de grond gevallen en dan verder die auto wassen zeker ... je krijgt er dus gratis krassen bij.
nog niet gratis zou ik daar mijn auto doorsturen, sowieso al niet door een carwash.
...
Dat van die spons op de grond viel me dus ook direct op ... zo een bikini carwash is gewoon vragen om je wagen miserie aan te doen. Ik was m'n kar nog altijd liefst van al zelf ... zij het dan zonder bikini en zonder met m'n kont in het rond te zwaaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichtenaight, je hebt er zelf om gevraagd
WTF
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichtenwas ook onze reactie
eigenlijk mogen we er niet mee lachen, denk dat em mongool was ofzo
Comment
Comment