Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Anywho, ik had het beter gewoon niet gepost. Het was te denken dat ze het hier gewoon gingen afbreken. De grootste kritikasters zijn diegene die er het eerste staan ...
Ik vind dat super dat je het hebt gepost!
Heel eerlijk. Qua gezicht zijn ze ook nit mijn type... maar het is maar om de auto te wassen en wat sexy te staan wezen... En die één haar kont mag er best zijn!
Nu... wat betreft de comment van de members hier zelf. Ik ben reeds op enkele meetings geweest. En ik ga eerlijk zijn. Het is niet zo dat alle members hier enorme adonissen zijn of gevraagd worden voor shoots voor de Playgirl. Dus trek je niets van die mottige mensen hun commentaar aan.
Ik wil julie vriendinnen wel eens ontmoeten want als ik dat zo lees zullen ze allemaal
wel al op de cover van de p magazine(of iets gelijkaardigs) gestaan hebben.
Ik wil julie vriendinnen wel eens ontmoeten want als ik dat zo lees zullen ze allemaal
wel al op de cover van de p magazine(of iets gelijkaardigs) gestaan hebben.
is ook zo ,zelfs Timo z'n zus heeft op de de cover van de P gestaan
En ik ga eerlijk zijn. Het is niet zo dat alle members hier enorme adonissen zijn of gevraagd worden voor shoots voor de Playgirl. Dus trek je niets van die mottige mensen hun commentaar aan.
Comment